23 czerwca 2017

Copywriting – profesjonalne teksty na stronę internetową

  • Szukasz fachowych artykułów na Twoją stronę?
  • Potrzebujesz tekstów które będą dla Ciebie zarabiać?
  • Nie masz pomysłu na skuteczne slogany/hasła reklamowe?
  • Chcesz zbudować reputację swojej marki?
  • Potrzebujesz odpowiednich tekstów do content marketingu?

Jeśli jedno z powyższych pytań się zgadza to dobrze trafiłeś!

Zajmujemy się copywritingiem i możemy przygotować profesjonalne teksty na Twoją stronę internetową. Przygotujemy teksty które będą dla Ciebie zarabiać. To właśnie od skutecznych tekstów zależy jak będą postrzegać Cię klienci. Teksty przez nas napisane będą budować reputację Twojej marki.

Jeśli Chcesz zlecić u nas teksty to wypełnij poniższy formularz:

 

Teksty na stronę internetową – profesjonalny copyright

Nasz copywriter przygotowuje teksty specjalistyczne z przeznaczeniem na stronę internetową, co oznacza, że każdy przygotowany tekst nie tylko musi być unikalny, lecz przede wszystkim musi służyć jako narzędzie do pozycjonowania strony. Copyrighter ma za zadanie przygotować teksty zróżnicowanej jakości – od opisów produktów, czy opisu do katalogów, przez teksty SEO, aż do wyspecjalizowanych tekstów, czy tekstów zapleczowych bądź tematycznych.

SEO copywriting polega na tworzeniu tekstów wspomagających pozycjonowanie strony internetowej w taki sposób, by dana strona ukazywała się na możliwie jak najwyższym miejscu w wyszukiwarce, po wpisaniu słów kluczowych. W tekstach SEO słowa kluczowe ogrywają niezwykle istotną rolę, bowiem to właśnie na ich podstawie wyszukiwarka wyświetla strony internetowe w określonej kolejności. W przypadku tekstów SEO równie istotne jak słowa kluczowe są przydatne linki, które w anchor text muszą zawierać słowa kluczowe. Same treści odsyłaczy nie powinny być jednolite, ich różnorodność zwiększa poziom atrakcyjności tekstu. Treść SEO na bloga czy stronę internetową jest najprostszą kategorią tekstu, bowiem tego typu rozwiązania nie wymagają od copywritera researchu, w przeciwieństwie do tekstów bardziej zaawansowanych merytorycznie.

Teksty merytoryczne i teksty marketingowe/reklamowe

Teksty merytoryczne, jako bardziej zaawansowane najczęściej bazują na źródłach przesłanych bądź narzuconych przez klienta. Tego typu teksty również nie są zbyt zaawansowane i nie zawsze wymagają researchu, a w przypadku, kiedy research jest wymagany, jest to tylko niewielki stopień badań, jakie można przeprowadzić dla danego tekstu.
Teksty marketingowe to zazwyczaj treści sponsorowane czy broszury reklamowe, wykorzystywane najczęściej w szeroko pojmowanym content marketingu. W przeciwieństwie do tekstów profesjonalnych, kierowanych do wyspecjalizowanej grupy odbiorców teksty marketingowe kierowane są do szerokiego grona odbiorców i nie wymagają specjalistycznego języka. Tekst profesjonalny bazuje na głębokim researchu a jego główną zaletą jest wysoka jakość i pełna specjalizacja.

O ile teksty marketingowe i reklamowe, podobnie jak teksty SEO pozbawione są wyższej wartości merytorycznej, o tyle teksty specjalistyczne posiadają sens, słowa kluczowe w odpowiedniej formie gramatycznej i prezentują wysoką wartość merytoryczno-gramatyczno-stylistyczną. Teksty profesjonalne docelowo ukierunkowane są na wąską grupę odbiorców, posługującą się pojęciami i hasłami kluczowymi zawartymi w tekście.

Teksty na stronę internetową opis produktu, opis do katalogu inne rodzaje

Teksty na stronę internetową, takie jak opisy produktów czy opisy do katalogów nie wymagają fachowej wiedzy dziedzinowej czy tematycznej, bowiem ich główną cechą jest przedstawienie produktu bądź usługi. Są one pisane językiem prostym i zrozumiałym, a podstawą konstrukcji stają się określone słowa kluczowe.

Opisy produktów zawierają wszelkie niezbędne informacje na temat przedstawianego produktu, pisane są zwykle w formie bezosobowej, podobnie jak opisy do katalogów. Nieco inaczej przedstawia się sytuacja w przypadku tekstów specjalistycznych, które mogą lecz nie muszą być przedstawiane w formie bezosobowej (np. tekst z punktu widzenia designera, grafika, czy nauczyciela).

Copywriting jest nieodłącznym elementem dobrej reklamy. Kreowanie wizerunku firmy oraz skuteczna promocja składa się przede wszystkim z dobrego oraz unikalnego tekstu. To właśnie on skupia uwagę zainteresowanych osób. Oprawa graficzna lub materiały video przyciągają potencjalnego klienta, jednak to treść odgrywa kluczową rolę. Copyrighter musi nie tylko znać zasady poprawnej polszczyzny, ale przede wszystkim być świetnie zorientowanym w marketingu. Tylko dobra znajomość rynku pozwala na stworzenie materiału, który będzie jednocześnie oryginalny oraz ciekawy. Tekst musi przekonać ludzi do zakupu produktu lub usługi.

Warto zaznaczyć, że nie są to nachalne slogany, który tylko odstraszają potencjalnego klienta. Promocja produktu musi być sprytnie wkomponowana w treść. Zawierać obiektywne zdanie, które zachęci do nabycia danego towaru. Wszelkiego rodzaju opisy powinny umiejętnie tuszować ewentualne wady oraz podkreślać wszelkie atuty. Copywriter przygotowuje treści reklamowe niemal w każdych mediach – prasa, telewizja, czy też Internet. Copywriter portfolio powinno zawierać przede wszystkim strony, gdzie umieszczone są zrealizowane projekty. Jest to niezwykle istotne, gdyż klient tylko w taki sposób może zapoznać się z realnymi umiejętnościami oraz doświadczeniem. Oczywiście strony ulegają zmianie lub zamykają się, a tym samym nasza praca ginie. Warto zapisywać na dysku profesjonalne zrzuty ekranu. Można wykonać je za pomocą specjalistycznych wtyczek do przeglądarki internetowej.

tagi: copywriter, copywriting, copyrighter, teksty na stronę internetową, copywriter portfolio, seo copywriting, copywritera