Blog SEO - Pozycjonowanie stron - Agencja LevelRank SEO & SEM

Promocja -80% Cyber Monday i Dripfeed w RankIndexer.win

Z okazji Cyber Monday promocja -80% na wszystkie pakiety w RankIndexer.win TANIEJ SIĘ NIE DA Kod rabatowy -80% na wszystkie pakiety ważny do 27 listopada 2018 Kod rabatowy: cybermonday80 KUP I PRZETESTUJ – SKUTECZNĄ INDEKSACJĄ JUŻ TERAZ!   Nowości w systemie indeksacji RankIndexer.win Dodaliśmy funkcję Dripfeed która pozwala na rozłożenie indeksacji w czasie. Można określić dla[…]

Submit URL Google (Add url) nie działa

Usługa „Submit URL” była dość często wykorzystywana przez właścicieli witryn internetowych oraz pozycjonerów do indeksowania adresów url. 25 lipca Google całkowicie usunęło formularz „Submit url” https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url Link do tematu na forum PiO: forum.optymalizacja.com Google proponuje w zamian skorzystanie w GSC z pobrania mapy witryny lub nowego narzędzia „Narzędzia do sprawdzania adresów URL.” Te rozwiązania jednak możemy zastosować tylko[…]

Case study – jak wyciągnęliśmy sklep z filtra algorytmicznego

Od kilku miesięcy pozycjonujemy klienta, którego sklep internetowy przed rozpoczęciem z nami współpracy, otrzymał filtr algorytmiczny od wyszukiwarki Google. Witrynę zafiltrowano w lutym w roku 2017 w czasie update Było to spowodowane działaniami poprzedniej agencji SEO. Ponadto przez kolejne ponad pół roku ówczesna firma nie podjęła próby rozwiązania tego problemu. Jedynymi czynnościami jakie wykonywano było[…]

Filtry, bany – czyli o karach od Google

Każdy, kto kiedykolwiek pozycjonował strony internetowe musiał zetknąć się z filtrami nakładanymi przez wyszukiwarkę. Jest to rodzaj kar, których Google nakłada dosyć dużo. Oto kilka rad, co możemy zrobić, by taki filtr został zdjęty. Jak zdjąć filtr ręczny i algorytmiczny? Kary nakładane przez Google dzielą się na filtry ręczne i algorytmiczne. Jeżeli chcemy zweryfikować czy[…]

Case study – wzrost ruchu serwisu o ponad 40%

Case study – wzrost ruchu serwisu o ponad 40% Pracę w serwisem rozpoczęliśmy gdy miał niecałe 90k ruchu miesięcznie. Naszym zadaniem była optymalizacja pod SEO tego serwisu oraz jego dalszy linkbuilding. Po 4-5 miesiącach udało nam się zwiększyć ruch do ponad 148k czyli ponad 40% wzrostu ruchu. Jak wyglądała optymalizacja serwisu? Pracę zaczęliśmy od obszernego[…]

Aktualizacja głównego algorytmu Google 9 marca 2018 (core algorithm update)

W piątek 9 marca 2018 miała miejsce aktualizacja głównego algorytmu (rdzenia) Google. Nawet Google oficjalnie przyznało się na swoim profilu Twitter:   Nasze obserwacje aktualizacji głównego algorytmu Na wielu stronach obserwowaliśmy zmiany pozycji. Jaki mamy wniosek? Strony ostatnio linkowane zaliczyły znaczne wzrosty pozycji.   Ogólne frazy na rynku Wielka Brytania: Lokalny klient na rynku Wielka Brytania: Komercyjne frazy PP[…]

RankIndexer.win cały czas indeksuje skutecznie

W związku z wieloma pytaniami na maila publikuję wpis. Ostatnio przestała działać metoda indeksacja submit url, natomiast nie ma to związku z RankIndexerem gdyż nie działała on w oparciu o narzędzia Google. RankIndexer.win cały czas indeksuje skutecznie, żadnych problemów z indeksacją nie ma. Zapraszam do testowania jeśli ktoś ma problemy z indeksacją -> Rankindexer.win

SEO w e-commerce – optymalizacja sklepu internetowego

Odpowiednia optymalizacja sklepu internetowego to podstawa wszystkich działań SEO w e-commerce. Bez zbudowania odpowiednich fundamentów oraz zestawu dobrych praktyk dla funkcjonowania e-sklepu, skuteczne wypozycjonowanie internetowego biznesu może okazać się bardzo trudne, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe.   Analiza słów kluczowych Odpowiednia analiza i zrozumienie słów kluczowych to podstawa przed pełną optymalizacją sklepu internetowego. Do[…]

Pierwsze miejsce w konkursie SEO NutriProfits

Za nami konkurs SEO organizowany przez program partnerski NutriProfits. Mimo trudnego czasu dla takich konkursów, ta edycja konkursu seo miała wyjątkową frekwencję – zgłosiło się 20 osób. Konkurs polegał na pozycjonowaniu stron na określone frazy suplementów diety, na wielu europejskich rynkach. Frazy dotyczyły rynków: Polska, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Francja, Szwecja oraz Portugalia. Konkurs trwał od[…]

Content is king! czyli dlaczego warto inwestować w content w 2018

Content is king! Jak długo już słyszymy ten slogan… a przecież główną robotę robiły i robią linki. Otóż obecnie same linki już topów nie zrobią. W topach są oczywiście pozostałości stron bez tekstu, stron typu onepage który 2-3 lub więcej lat temu zostały porządnie podlinkowane i tak stoją. Ale w obecnych realiach wypozycjonowanie w ścisłe[…]