Case study – wzrost ruchu serwisu o ponad 40%

Case study – wzrost ruchu serwisu o ponad 40% Pracę w serwisem rozpoczęliśmy gdy miał niecałe 90k ruchu miesięcznie. Naszym zadaniem była optymalizacja pod SEO tego serwisu oraz jego dalszy linkbuilding. Po 4-5 miesiącach udało nam się zwiększyć ruch do ponad 148k czyli ponad 40% wzrostu ruchu. Jak wyglądała optymalizacja serwisu? Pracę zaczęliśmy od obszernego[…]

Aktualizacja głównego algorytmu Google 9 marca 2018 (core algorithm update)

W piątek 9 marca 2018 miała miejsce aktualizacja głównego algorytmu (rdzenia) Google. Nawet Google oficjalnie przyznało się na swoim profilu Twitter:   Nasze obserwacje aktualizacji głównego algorytmu Na wielu stronach obserwowaliśmy zmiany pozycji. Jaki mamy wniosek? Strony ostatnio linkowane zaliczyły znaczne wzrosty pozycji.   Ogólne frazy na rynku Wielka Brytania: Lokalny klient na rynku Wielka Brytania: Komercyjne frazy PP[…]

RankIndexer.win cały czas indeksuje skutecznie

W związku z wieloma pytaniami na maila publikuję wpis. Ostatnio przestała działać metoda indeksacja submit url, natomiast nie ma to związku z RankIndexerem gdyż nie działała on w oparciu o narzędzia Google. RankIndexer.win cały czas indeksuje skutecznie, żadnych problemów z indeksacją nie ma. Zapraszam do testowania jeśli ktoś ma problemy z indeksacją -> Rankindexer.win

SEO w e-commerce – optymalizacja sklepu internetowego

Odpowiednia optymalizacja sklepu internetowego to podstawa wszystkich działań SEO w e-commerce. Bez zbudowania odpowiednich fundamentów oraz zestawu dobrych praktyk dla funkcjonowania e-sklepu, skuteczne wypozycjonowanie internetowego biznesu może okazać się bardzo trudne, a w niektórych przypadkach wręcz niemożliwe.   Analiza słów kluczowych Odpowiednia analiza i zrozumienie słów kluczowych to podstawa przed pełną optymalizacją sklepu internetowego. Do[…]

Pierwsze miejsce w konkursie SEO NutriProfits

Za nami konkurs SEO organizowany przez program partnerski NutriProfits. Mimo trudnego czasu dla takich konkursów, ta edycja konkursu seo miała wyjątkową frekwencję – zgłosiło się 20 osób. Konkurs polegał na pozycjonowaniu stron na określone frazy suplementów diety, na wielu europejskich rynkach. Frazy dotyczyły rynków: Polska, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Francja, Szwecja oraz Portugalia. Konkurs trwał od[…]

Content is king! czyli dlaczego warto inwestować w content w 2018

Content is king! Jak długo już słyszymy ten slogan… a przecież główną robotę robiły i robią linki. Otóż obecnie same linki już topów nie zrobią. W topach są oczywiście pozostałości stron bez tekstu, stron typu onepage który 2-3 lub więcej lat temu zostały porządnie podlinkowane i tak stoją. Ale w obecnych realiach wypozycjonowanie w ścisłe[…]

Black Friday -60% w RankIndexer.win oraz redesing & automatization

Black Friday 2017 – Kod rabatowy: bf2k17 RankIndexer.win (system indeksacji linków w Google) przeszedł obecnie pełny redesing & automatization. Obecnie już wszystko w systemie działa całkowicie automatycznie.  Skuteczność indeksacji także stoi obecnie na bardzo wysokim poziomie. Poniżej screen indeksacji linków xneotrustlinks, ponad 92% po 5 dniach od wrzucenia. Poniżej screen indeksacji linków mix profili z softów XRumer[…]

Aktualizacja algorytmu Google we wrześniu 2017?

Można zauważyć, że ostatnio na Forum PIO na także na grupach SEO na Facebooku był poruszany temat update algorytmu Google we wrześniu zgodnie z tradycją jak prawie co roku:) Czy faktycznie miała miejsce aktualizacja algorytmu Google? W serp.watch wrzesień wygląda tak:   Oczywiście rotacje w serpach mamy not stop od zeszłego roku, ale faktycznie wrzesień jest dość[…]

XRumer – najszybszy i najbardziej zaawansowany seosoft

XRumer to najszybszy i najbardziej zaawansowany seosoft, który jest już na rynku 12 lat. Od 12 lat jest to najszybszy publiczny soft, żaden inny nie był w stanie mu dorównać. Do czego służy XRumer? XRumer służy przede wszystkim do masowej rejestracji i postowania na forach internetowych (popularnych CMS Phpbb, MyBB itd.) oraz dodawania komentarzy na blogach[…]

Nowy sposób indeksacji i wpływ na serpy

Czy wszystkie linki które są widoczne w narzędziach ahfres , majestic są uwzględniane przez algorytm Google? Otóż nie. Algorytm uwzględnia tylko linki zaindeksowane w jego wyszukiwarce. Nie wystarczy stworzyć linków, linki bez indeksacji są nic nie warte dlatego dobra indeksacja linków jest kluczowa jeśli chodzi o ich wpływ na serpy. Czym sprawdzać indeksację linków? Do sprawdzania[…]