23 sierpnia 2018

Pozycjonowanie

Zajmujemy się skutecznym pozycjonowaniem stron głównie na rynek Polski, ale także na wiele innych krajów Europy. Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu różnych rodzajów stron i branż.

Ile kosztuje u nas pozycjonowanie?

Wszystko zależy od branży i fraz. Wszystkie ceny dopieramy indywidualnie, tak samo jak sposób rozliczania. Zazwyczaj rozliczamy się za efekt w pozycjach ustalonych słów kluczowych.

Po jakim czasie są pierwsze efekty? Ile trwa pozycjonowanie?

Pierwsze efekty są widocznie już po tygodniu pozycjonowania. Czas wypozycjonowania fraz w top jest uzależniony od fraz i domen jakie występują na tych frazach. Większość mało wymagających fraz jesteśmy w stanie wypozycjonować w niecały miesiąc.

Jakich metod używamy do pozycjonowania?

Używamy metod skutecznych i  dostosowanych do obecnego w danym czasie algorytmu wyszukiwarki.  Mamy nad wszystkim kontrolę, aby w razie czego cofnąć podjęte działania.

pozycjonowanie-google

Co to jest pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie stron www to wieloetapowy proces gdzie każdy składowy element jest ważny. Dla nas najważniejszym zadaniem jest dostarczać wartościowy ruch na stronę klienta, tak by generował sprzedaż.

Nie zawsze chodzi o pozycje jednej strony firmowej, możemy przeprowadzić klientowi większą kampanię gdzie będziemy pozycjonować kilkadziesiąt czy kilkaset stron. W dobie obecnego algorytmu trzeba kłaść nacisk przede wszystkim na dywersyfikacje ruchu, pozyskiwać go zarówno z fraz głównych jak i longtail.

Do każdego zadania podchodzimy w pełni profesjonalnie i oferujemy najlepsze możliwe rozwiązania pod kątem zysku dla klienta. Jesteśmy w stanie dostosować się to każdego klienta i jego wymagań, jesteśmy otwarci na sugestie.

W celu ustalenia szczegółów proszę wypełnić poniższy formularz:


Zapytaj o koszt pozycjonowania wysyłając formularz
Jeśli wolisz z nami porozmawiać - zadzwoń +48 579 077 128






POZYCJONOWANIE

Najważniejsze co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu zawiera się w zaletach, które ono daje. Specjalistyczne słownictwo, slogany, które nic nie wnoszą i których nie jesteś, bez eksperckiej wiedzy, przełożyć na realne korzyści- zapomnij o tym! Przeczytaj ten tekst to do końca, a odkryjesz dlaczego skuteczne pozycjonowanie Twojej strony internetowej ma ogromny wpływ na Twoje osiągi na wielu płaszczyznach.

Potęga internetu: prawda czy fałsz?

Żyjąc w dobie internetu każdy zdaje sobie sprawę z tego jak istotną rolę pełni w życiu wszystkich ludzi. Ułatwia on kontakt między ludźmi, wymianę informacji, ale przede wszystkim, stał się głównym kanałem dystrybucji wszelkich usług. Dzięki niemu sprzedaż osiąga dużo większe zasięgi, poprzez łatwość w dostępie do wszelkiego rodzaju produktów. Również promocja przeniosła się głównie w ramy sieci internetowej. Największe marki inwestują ogromne pieniądze w skuteczne kampanie reklamowe na social mediach, Googlach i innych witrynach. Robią to po to nie tylko dlatego, żeby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, ale także dlatego, aby Ci odbiorcy mieli wrażenie stałego kontaktu z ulubionymi markami. Sam doświadczasz tego codziennie. Przeglądając internet trafiasz na wiele reklam, odnośników do stron, konkursów i zachęcających promocji. Pomyśl jak bardzo wpływa to na Twoje wybory w kwestii kupna wszelkiego rodzaju produktów. Czy głośne kampanie reklamowe, przewijające się wciąż i wciąż przed Twoimi oczami w internecie istotnie na Ciebie wpływają? Czy masz wrażenie, że największe marki są tuż obok Ciebie?

Jak działa Google?

Skoro interesuje Cie pozycjonowanie Twojej witryny powinieneś też dowiedzieć się trochę więcej na temat tego gdzie jest ona pozycjonowana.

Wyszukiwarka Google. Każdy zna Google, prawda? Ale czy każdy wie jak działa ta, znana na całym świecie, wyszukiwarka? Google nie jest zbiorem wszystkich istniejących w internecie stron, tylko indeks tych, które Google zdołało znaleźć. Wyszukiwarka przeszukuje więc jedynie bazy firmy Google. Ale jak to się dzieje, że strona się tam znajduje? Otóż robią to programy, nazywane robotami, które dodają strony do bazy danych, która zawiera około 2 miliardy serwisów. Jak to się dzieje, że z tak ogromnej liczby stron w ciągu niecałej sekundy otrzymujemy informację o 10 najlepszych, które spełniają nasze oczekiwania?

Ponad 200 niezależnych od siebie czynników wpływa na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona. Google dba o to, żebyś uzyskał najlepsze wyniki wyszukiwania, dlatego analizuje takie rzeczy jak jakość treści, ilość linków prowadzących do strony i ich wartość, czy ilość słów kluczowych i ich synonimów.

Zauważyłeś pewnie, że po wpisaniu poszukiwanej frazy jako pierwsze wyskakują linki oznaczone mianem reklamy. Oznacza to, że wyniki  w Googlach mogą być organiczne albo płatne. Czy płatne linki mają większą liczbę odsłonięć niż te organiczne wyniki zawierające się w ścisłym Top 10? Raczej nie. Sam odpowiedz sobie na pytanie: Czy chętnie klikasz w reklamy? Ludzie zazwyczaj mają tendencję do omijania reklam.

Liczby, które obrazują potęgę Google mogą przyprawić Cię o zawrót głowy. Liczba wyszukiwań na sekundę to około 2,5 miliona, a w miesiącu aż 100 miliardów. Na Polskim rynku Google ma aż 97% udziałów w liczbie wyszukiwań. Dlatego warto inwestować w dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, mając świadomość o liczbie potencjalnych klientów, których można zyskać. Aż 70% Polaków korzysta na co dzień z internetu. Przekonaj ich do siebie dobrą widocznością w internecie!

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

W pierwszej kolejności zastanów się czy na pewno znasz swoją branżę i swoich klientów. Czy wiesz wszystko o ich potrzebach, wymaganiach i zainteresowaniach? Często wiedza ta bywa złudna, ponieważ obowiązująca moda i trendy stale podlegają zmianom. Zmiany te widoczne są jak na dłoni, ale trzeba wiedzieć gdzie ich szukać. To właśnie wyszukiwarki typu Google stają się skarbnicą wiedzy o preferencjach ludzi. Poprzez monitoring wyszukiwanych przez nich treści jesteśmy w stanie określić dokładnie ich potrzeby i zainteresowania. To, co jest modne i to, co już jest passé.

Dzięki pozycjonowaniu strony www będziesz w stanie poznać aktualne preferencje Twojej grupy odbiorców, potencjalnych klientów bądź tych, których już pozyskałeś. Dzięki sprawdzaniu słów, które wyszukują oni najczęściej będziesz w stanie stanąć im na przeciw i sprostać ich oczekiwaniom szybciej niż konkurencja. Zyskasz dzięki temu o wiele szerszą wiedzę o Twojej branży i o klientach, którzy zainteresowani są produktami i usługami Twojej firmy. Nigdy nie będziesz w tyle, a zmieniające się trendy zawsze będą w zasięgu Twojego wzroku i uwagi.

seo to skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

skuteczne pozycjonowanie stron

Czy jesteś pewny, że Twoja marka jest rozpoznawalna? Czy wzbudza zaufanie wśród potencjalnych klientów? Ludźmi kierują różne mechanizmy, których nie są do końca świadomi. Jednym z nich jest efekt czystej ekspozycji opisywany szeroko w ramach psychologii społecznej. Polega on na tym, że im częściej człowiek wystawiony jest na ekspozycje jakiegoś bodźca, tym bardziej zaczyna go lubić  i tym samym, budzi większe zaufanie.

Mając świadomość jego występowania jesteśmy w stanie sprawić, aby Twoi klienci darzyli Twoją markę większą sympatią, zaufaniem i mieli poczucie, że jest ona wciąż wokół nich. Pomożemy stworzyć świadomość Twojej marki wśród ludzi, co skutkować będzie jej znacznie większą rozpoznawalnością.

Zaproponujemy Ci teraz proste, obrazujące zalety pozycjonowania, ćwiczenie. Wyjdź na chwilę z roli sprzedawcy. Wyobraź sobie, że to Ty jesteś klientem, który szuka konkretnego produktu.  Przeanalizuj swoje działania krok po kroku. W pierwszej kolejności wybierasz wyszukiwarkę, której będziesz używać do poszukiwań produktu. Najczęściej wybierasz wyszukiwarkę Google. Następnie wpisujesz w wyszukiwarkę frazę, która Cię interesuje. Pojawiają Ci się proponowane strony zawierające wyszukiwane przez Ciebie treści. Zastanów się czy będziesz sprawdzać wszystkie proponowane linki? Odpowiedź jest prosta: NIE.

W rzeczywistości praktycznie każdy potencjalny klient, zainteresowany konkretnym produktem, przejrzy jedynie pierwszą stronę propozycji w wyszukiwarce Google. Według statystyk aż 97% wszystkich użytkowników internetu korzysta w wyszukiwarki Google i nawet 90% nie przegląda więcej niż jednej strony wyników. Kolejnym wnioskiem płynącym ze statystyk jest ten, że aż 51% użytkowników wchodzi na pierwszą wyszukaną pozycję! Oznacza to, że strony, będące najwyżej w wynikach wyszukiwania stają się dla klientów godne zaufania co łączy się z przekonaniem, że sprzedają produkty najlepszej jakości.

Każdy z nas jest klientem, dlatego wszyscy możemy postawić się w jego roli i przeanalizować rządzące nami mechanizmy. Czy zachowujesz się właśnie w wyżej opisany sposób? Jeśli odpowiedź brzmi tak: jesteś w dobrym miejscu!

Celem działań SEO jest osiągnięcie pozycji w ścisłej dziesiątce wyników wyszukiwania w Google. Ma to realny wpływ na to, ile ludzi odwiedzi Twoją stronę, a to z kolei przekłada się między innymi na większą rozpoznawalność marki, wzbudzanie większego zaufania oraz skuteczne zdobywanie nowych klientów.

Czym jest SEO i z jakich działań się składa?

Po wyjaśnieniu co daje pozycjonowanie stron i dlaczego jest Ci to potrzebne pora wyjaśnić na czym to właściwie polega.

Zacznijmy jednak od wyjaśnienia czym jest pozycjonowanie stron (SEO).

Są to wszelkiego rodzaju działania marketingowe, których celem jest uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Wszystkie te działania wykonywane są przez profesjonalistów, bezpośrednio na stronie internetowej. Poprawiane są wszelkie błędy, przez co usprawniane jest jej działanie. Wpływa to korzystnie na jej jakość i odbiór przez klientów.

Osoby, które zajmują się pozycjonowaniem muszą posiadać wiedzę ekspercką, odpowiednie programy i wciąż monitorować rezultaty swoich poczynań, dlatego wymierne efekty dają jedynie profesjonalnie zajmujące się tym firmy. Aby najlepiej i najprościej przedstawić działania pozycjonerów posłużymy się modelem trzech podstawowych komponentów.

Za ustalanie pozycji strony w wynikach wyszukiwania odpowiedzialne są ciągle zmieniające się, monitorowane przez nas algorytmy Google. Aby jak najlepiej dopasować się do wszystkich (ponad 200) kryteriów należy zadbać o trzy podstawowe elementy na stronie.

  • OPTYMALIZACJA KODU: Bez  uporządkowania wewnętrznej struktury strony nie jesteśmy w stanie wybić jej wysoko w rankingu. Należy usunąć wszelkie błędy występujące w kodzie witryny. Ważna jest struktura nagłówków, prędkość strony i wiele innych czynników, które istotnie wpływają na jej funkcjonowanie.
  • OPTYMALIZACJA TREŚCI: Wszelkie treści na stronie powinny być unikalne, wartościowe i posiadać właściwą długość. Jednak to słowa klucze, w nich zawarte, odgrywają najważniejszą rolę. Odpowiedni ich dobór i zamieszczenie w treści istotnie wpływa na pozycje strony w wyszukiwaniach Google.
  • LINK BUILDING: Są to wszelkie działania mające na celu promocję witryny w zewnętrznych adresach internetowych poprzez linkowanie. Buduje się w ten sposób.
szereg działań pozycjonowania - linkbuilding i optymalizacja

szereg działań pozycjonowania

Działania firmy SEO skupiają się na poprawie wszystkich tych komponentów. Zastanawiasz się pewnie jakie są realne korzyści, widzialne gołym okiem, wynikające z naszych działań. Jak ilość tekstu czy poprawienie kodu strony wpłynie na zwiększenie zysków Twojej firmy? Czy to w ogóle możliwe?

Realnych korzyści płynących z pozycjonowania Twojej strony jest wiele. Między innymi:

  • Wyprzedzisz konkurencję: pamiętaj, że nie tylko Ty startujesz w wyścigu o najlepsze miejsce w wynikach wyszukiwania!
  • Zwiększysz rozpoznawalność swojej marki i widoczność Twojego biznesu
  • Zwiększysz ruch na swojej stronie, co przełoży się na większe zainteresowanie Twoją ofertą
  • Zwiększysz liczbę odbiorców, co wpłynie na powiększenie grupy potencjalnych klientów
  • Zyskasz większą wiarygodność firmy, budując zaufanie klientów i poprawiając wizerunek firmy
  • Pozyskasz pewnych klientów, realnie zainteresowanych Twoją ofertą
  • Zwiększysz zyski swojej firmy przez wzrost sprzedaży
  • Będziesz w ciągłym kontakcie z klientami, monitorując ich potrzeby i reagując na nie

Rodzaje usług w ofercie firmy pozycjonerskiej

Nie można zapominać, że innowacyjne działania SEO, to szereg działań wpływających na promocje strony i marki w internecie, między innymi w social mediach i Google. Aktywność specjalistów SEO nie zamyka się wokół samej optymalizacji.

W zakres działań firmy pozycjonerskiej wchodzi również ciągła analityka, czyli monitorowanie stron internetowych i interpretacja płynących z tego danych. Mogą one dotyczyć zarówno strony klienta, jak i konkurencji. Analizuje się również zaangażowanie użytkowników w konkretne treści oraz ich przepływ między podstronami. Podstawową analizą jest wpływ strony internetowej na zachowanie jej użytkowników.

Należy również zadbać o skuteczne płatne kampanie, takie jak na przykład Google AdWords. Skuteczne kampanie Google AdWords nie polegają jedynie na ciągłym zwiększaniu budżetu. Dobra firma pozycjonerska wie co zrobić, aby osiągnąć jak najlepsze efekty.

Jeszcze inną formą działań SEO jest buzz marketing, czyli marketing szeptany. Daje on możliwość promocji strony w miejscach, w których klienci szukają informacji o konkretnych usługach.

Skuteczne działania SEO: czym się charakteryzują?

Nasza firma charakteryzuje się szczerością w stosunku do klienta i współpracą z nim na takim poziomie, aby nasze działania były najbardziej skuteczne, a klient wiedział w co inwestuje swoje pieniądze. Istnieje parę prostych zasad, których należy się trzymać, aby wspólnie osiągnąć sukces.

Po pierwsze działania dotyczące pozycjonowania strony muszą być wykonywane na bieżąco, podlegać stałej obserwacji i modyfikacji. Dzieje się tak dlatego, że algorytmy Google podlegają ciągłym modyfikacjom, na które profesjonalna firma SEO musi odpowiednio reagować.

Po drugie należy pamiętać, że nie tylko Ty walczysz o pierwsze pozycje w wynikach wyszukiwania. Robi to także Twoja konkurencja. Dlatego należy również monitorować jej działania, aby zawsze móc być krok przed nimi.

Po trzecie do każdego klienta należy podchodzić indywidualnie. Zawsze, wraz z klientem, opracowujemy unikalną strategię działań, która powinna wygenerować największe możliwe zyski.

Zastanawiasz się pewnie jak sprawdzić czy działania agencji SEO są skuteczne. Najważniejszym wyznacznikiem efektywności działań każdej firmy zajmującej się pozycjonowaniem są wejścia na stronę z naturalnych wyników Google. Jest to całkowicie mierzalne, za pomocą narzędzia Google Analytics. Musisz pamiętać, że wzrosty odwiedzin pojawiają się po paru miesiącach od rozpoczęcia działań SEO. Wszystko zależy od trudności pozycjonowanych fraz i konkurencji na rynku. Spadki odwiedzin strony też nie zawsze oznaczają błędy w pracy pozycjonerów. Należy brać pod uwagę wiele czynników: między innymi zmieniające się trendy czy sezonowość wpisywanych słów kluczowych. Jeżeli wyświetlenia serwisu na podstawie słów kluczowych w wynikach Google mają tendencje zwyżkową, oznacza to, że działania SEO przynoszą efekty.

Pamiętaj, że sam możesz zweryfikować działania firmy, której płacisz za usługi SEO. Skorzystaj z pomocy programów takich jak  SEMSTORM, Google Search Console czy Google Analytics i sprawdź czy Twoja strona wzbija się na wyższe pozycje. Programy te są darmowe i proste w obsłudze. Nie daj się oszukać!

pozycjonowanie stron internetowych

pozycjonowanie stron internetowych

Podstawowe błędy firm zajmujących się pozycjonowaniem: zwróć na to uwagę!

Pierwszym błędem jest próbowanie podnoszenia jedynie najtrudniejszych fraz w branży, która ma wiele konkurentów. Pomija się wtedy frazy łatwiejsze i „długi ogon”, czyli wybór dłuższych, ale za to bardziej precyzyjnych fraz, które określają dokładniej wyszukiwane produkty. Jeżeli fraza jest zbyt trudna, a konkurencja zbyt mocna, może okazać się, że pozycjonowanie strony nie da oczekiwanych rezultatów.

Pamiętaj także, że firmy składające jednakowe oferty, oparte na tych samych strategiach, dla wszystkich klientów, nie będą tak skuteczne jak te, które do każdego klienta podchodzą indywidualnie. Strategia powinna być unikalna, dostosowana do wymagań klienta i możliwości jego strony.

Ważnym błędem popełnianym przez mniej doświadczone agencje, jest intensywne i nieustanne linkowanie do strony internetowej z ręcznym filtrem za nienaturalne linki, które kierują do strony www. Pogłębia to nieprzyjemną sytuację i oznacza brak weryfikacji tego, czy witryna otrzymała taką karę.

Co właściwie robi pozycjoner?

Pomimo wyjaśnień na czym właściwie polegają działania SEO praca pozycjonera może być dla Ciebie wciąż dość niejasna. Lista zadań, przed którymi codziennie staje pozycjoner jest długa. Musi on monitorować wiele elementów naraz, wciąż pogłębiając swoją wiedzę i rozwijając umiejętności.

W zakres obowiązków pozycjonera wchodzi ciągłe badanie słów kluczowych na oddelegowanych mu stronach; odpowiednia wycena usług SEO, biorąc pod uwagę analizę obecnej sytuacji strony, dobranie odpowiedniej strategii, wykonanie poprawek, tworzenie nowych treści i pozyskiwanie linków; śledzenie for internetowych, w poszukiwaniu nowinek dotyczących SEO, aby zawsze być na bieżąco; znajomość wszelkich narzędzi potrzebnych do analizy strony, taki jak Google Analytics; uzyskiwanie odpowiednich nagłówków, tagów i opisów, czyli istotnych elementów kodu strony; trzymanie pieczy nad jakością i unikalnością treści na stronie; link building czyli wszelkie działania związane z pozyskiwaniem linków do strony; ciągłe monitorowanie zmian pozycji, ruchu, widoczności w wyszukiwarce, aktualizacji algorytmu Google, wyciąganie odpowiednich wniosków płynących z uzyskanych analiz; wymienianie się informacjami, pomysłami i wnioskami z innymi ekspertami od SEO, w celu pogłębiania swojej wiedzy; optymalizacja strony, która jest ciągłym, nieprzerwanym procesem, czyli przygotowywanie wytycznych dla programistów czy dokonywanie zmian w serwisach; wynajdywanie i rozwiązywanie wszystkich problemów technicznych na stronie internetowej, monitorowanie działania strony za pomocą różnych narzędzi; raportowanie postępów klientom, uzgadnianie dalszych działań; zarządzanie zapleczem; usuwanie szkodliwych linków do strony, które mogą zagrozić jej pozycji; ciągłe szkolenia, rozwój i testowanie nowych, wciąż pojawiających się rozwiązań; analiza konkurencji, która jest niezwykle ważna dla osiągania wysokich pozycji w Googlach, wiedza skąd pozyskuje linki i jakimi treściami się posługuje.

seo pozycjonowanie levelrank

SEO – pozycjonowanie LevelRank

Dlaczego ważna jest analiza konkurencji?

Analizowanie efektów działań SEO to przede wszystkim ciągły monitoring strony, jej pozycji w Googlach czy ruchu jaki generuje. Ale to, na jakim miejscu w rankingu zajmuje strona naszego klienta zależy nie tylko od tego, co robią nasi specjaliści ze stroną, ale także inni, z innymi konkurencyjnymi witrynami.

Pierwszą, najistotniejszą sprawą w monitorowaniu konkurencji, jest znalezienie głównego rywala naszego klienta, czyli stron lub strony z którą systematycznie walczymy o najlepszą pozycję. Kolejnym krokiem jest odnalezienie benchmarka, czyli lidera ruchu oraz sprzedaży w konkretnej branży. Może być to strona zarówno lokalna, jak i ogólnopolska, a nawet i światowa- w zależności od rodzaju Twojej działalności i pozycjonowanych przez nas fraz.

Jeżeli nasz klient posiada poważną konkurencję, która korzysta z wielu nowatorskich rozwiązań SEO, warto przeanalizować wszystkie elementy, które wpływają na ich pozycje i zastosować te rozwiązania również na pozycjonowanej przez nas stronie.

Do analizy konkurencji wykorzystuje się zazwyczaj dwa główne narzędzia: Semstorm oraz Senuto. Analizujemy również linki przychodzące konkurencji czy słowa kluczowe. Należy dowiedzieć się czy linki, które pozyskuje konkurencyjna witryna wpływają pozytywnie na widoczność strony www dla linkowanego słowa kluczowego oraz z czego wynika widoczność konkurencji: odpowiedniego dopasowania treści do słów kluczowych, ilości treści na stronie czy jakiś innych czynników.

Jeżeli zbierzemy już wszelkie możliwe informacje o konkurencji, możemy przystąpić do działania. Dzięki analizie konkurencji możemy znaleźć niewykorzystane słowa kluczowe, opracować długofalową strategię opartą na słowach kluczowych, pozyskać dużą liczbę linków z identycznych co konkurencja źródeł czy zastosować nowe, działające strategie SEO, wpływające istotnie na widoczność pozycjonowanej strony.

Audyt SEO- czyli całkowita optymalizacja Twojej strony

Zazwyczaj zarzuca się nam, że nasze działania nie są widoczne. Może się tak wydawać, ponieważ to co robimy nie jest widoczne gołym okiem z perspektywy klienta lub użytkownika strony. Audyt SEO jest czymś, co można traktować jako namacalny dowód – dokument potwierdzający ilość działań, które wykonuje firma SEO.

Szukając informacji na temat pozycjonowania stron i firm, które się tym zajmują, mogłeś trafić na informacje o audytach SEO. Aby najlepiej wyjaśnić na czym on polega posłużymy się jego prostą definicją. Audyt SEO to usługa, podczas której tworzony jest dokument zawierający uwag, porady i zalecenia odnośnie funkcjonowania badanej strony www. Celem audytu SEO jest wskazanie słabych i mocnych punktów optymalizacji strony, przegląd, ocena  i wskazówki dotyczące każdego elementu na stronie pod kątem SEO oraz wykrycie wszelkich problemów związanych z dostosowaniem strony do aktualnych wytycznych Google.

Nie ma uniwersalnego szablony dla audytu SEO, ponieważ tworzone przez specjalistów dokumenty to zazwyczaj połączenie ich specjalistycznej wiedzy, unikalnego doświadczenia i samego poczucia estetyki konkretnego wykonawcy audytu. Jednak każdy przeprowadzony audyt musi odpowiedzieć na parę podstawowych pytań odnośnie konkretnej strony: jaka jest jej widoczność i pozycja w wyszukiwaniach? Czy i co grozi stronie? Należy poprawić stronę pod kątem SEO czy lepiej przepisać ją na nowo?

Jeżeli nie jesteś specjalistą SEO to prawdopodobnie wciąż nie wszystko jest jasne w kwestii celu przeprowadzania audytów i z czego właściwie są złożone. Postaramy się jak najlepiej przybliżyć kwestię struktury audytu i jego funkcjonalności.

NARZĘDZIA

Do poprawnego wykonania audytu korzysta się z różnego rodzaju narzędzi zbierających dane i analizujących je. Przybliżymy w tym momencie działanie i specyfikę podstawowych narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia audytu.

-ScreamingFrog: narzędzie do kompleksowej analizy struktury strony internetowej

-SEMSTORM: narzędzie do analizy widoczności stron www w wynikach zarówno organicznych, jak i płatnych

-Web-Sniffer: badanie komunikacji na lini serwer-przeglądarka

-Majestic: śledzenie zmian w linkach przychodzących

Google Search Console: monitorowanie zachowania strony w wynikach wyszukiwania w Google

-ReverseIP: narzędzie, które pozwala wyświetlić wszystkie adresy www, które znajdują się na serwerze badanej strony

Google Page Speed Insight: bada najistotniejsze problemy i błędy, na które, w czasie łączenia się ze stroną internetową, trafia użytkownik oraz GoogleBot

-Google Analytics: bardzo rozbudowane narzędzie, które analizuje ruch na stronach internetowych

Po przybliżeniu narzędzi, z których korzystamy, postaramy się w skrócie opisać strukturę audytu, żeby rozjaśnić Ci z czym dokładnie miałbyś do czynienia, gdybyś się  na taki audyt SEO zdecydował.

Co zawiera audyt SEO?

Końcowa wersja audytu przypomina książkę ze spisem treści, przedstawiającą co zostało wykonane krok po kroku przez specjalistów SEO. Zazwyczaj w pierwszej kolejności opisuje się obecną sytuację strony www, nie wnikając w zbędne szczegóły. W opisie tym zwraca się uwagę na jej strukturę, wygląd i funkcjonalność. Zwraca się uwagę na jej możliwości oraz mocne i słabe strony. Jednak najważniejsze, co trzeba zawrzeć w opisie ogólnym, to najważniejsze czynniki, które trzeba poprawić.

RUCH NA STRONIE

W dalszej części audytu przechodzimy do opisu aktualnego ruchu na stronie oraz sposobów w jaki został on zbadany. Do badania ruchu na stronie używa się paru istotnych narzędzi. Warto zacząć od Google Analytics, który powie nam o stabilności ruchu i ilości sesji w miesiącu. Można więc dowiedzieć się, w których miesiącach ruch jest największy, a w których najsłabszy, który rok był lepszy, a który generował spadki. Uzyskujemy również informację o tym, ile użytkowników w konkretnym okresie czasu odwiedziło naszą stronę, czy byli to nowi użytkownicy czy stali.

Kolejnym istotnym w badaniu ruchu na stronie narzędziem jest SEMSTORM, dzięki któremu uzyskamy wiele ciekawych danych i kompleksowo zbadamy widoczność strony. Oprócz informacji na temat ruchu na witrynie, uzyskujemy również dane na temat osiągniętych w danym dniu pozycjach w wyszukiwarce. Zdobędziemy również informacje o udziale słów kluczowych w rankingu, szczególnie tych najmocniejszych, które uzyskują największy ruch z organicznych wyników. SEMSTORM dostarczy nam również informacji o konkurencji, która pokrywa się z tematyką strony i jej słowami kluczowymi.

Następnym programem, którego należy użyć, jest Google Search Console, dzięki któremu dowiemy się jak wyszukiwarka Google traktuje konkretną witrynę. Wychwyci między innymi problemy z widocznością, kary nałożone od algorytmów Google, błędy indeksowania, czyli innymi słowy: sprawdzi kondycję strony www oraz sprawdzi jej widoczność na 90 dni wstecz.

Inną istotną zmienną, którą trzeba sprawdzić, są linki przychodzące, do których analizy wykorzystywany jest Majestic. Ocenia on strony i prowadzące do nich linki. Majestic sprawdza między innymi, czy strona linkuje od zaufanej strony źródłowej, czy zawiera linki wątpliwe, liczbę linków przychodzących, ilość domen, na których się one znajdują i ilość unikalnych adresów IP, z których te linki pochodzą. Dzięki temu można ocenić czy jest szansa, że Google może podjąć działania przeciwko stronie, na podstawie stwierdzenia dotyczącego naturalności linków czy problemów z wyświetlaniem witryny związanych ze złym linkowaniem.

googla analytics statystyki seo

statystyki ruchu

ANALIZA TECHNICZNA STRONY

Techniczna analiza sprawdza komunikacje strony na linii serwer-przeglądarka. Należy zbadać szybkość, z jaką wczytuje się witryna, jej sąsiedztwo i przekierowania.

Aby zbadać szybkość, z jaką wczytuje się strona, używamy narzędzia o nazwie Google Page Speed Insight, które analizuje wysyłane przez serwer zasoby i ich wpływ na wczytywanie strony przez przeglądarkę. Odnajduje wszelkie problemy i błędy występujące w witrynie, ukazując je w formie raportu. Z kolei przekierowania strony głównej to informacja o tym, czy Google wie, który adres URL powinien być przez niego traktowany jako strona główna.

Ważne są także meta znaczniki, które analizuje się za pomocą SENUTO. Analizuje on tytuły podstron: czy ich tytuły są zdefiniowane, czy się nie dublują, czy nie są zbyt długie. Również meta opisy poddawane są analizie, ich obecność długość i budowa.

Kolejnym elementem jest sąsiedztwo strony. Aby strona działała prawidłowo należy zadbać o to, żeby hosting, na którym się znajduje, nie posiadał w zasobach stron o charakterze spamu. Należy sprawdzić czy w ramach tego adresu IP nie widnieją żadne serwisy, które cechują się niską jakością treści czy linków przychodzących.

ANALIZA SEO WITRYNY

Analiza ta na samym początku podsumowuje przyczyny błędów na stronie, które zostały wykryte w trakcie badania strony różnymi narzędziami. W ramach tej analizy wyszukane błędy będą dokładniej wyjaśniane i opisywane. Szukane będą również ich najlepsze rozwiązania. Analiza SEO polega na podzieleniu witryny na widoki, czyli szablony/wzory na podstawie których budowane są podstrony, i analizy każdego z nich. Nie będziemy tutaj opisywać dokładnie analizy SEO strony, ponieważ jest to indywidualny proces, dostosowany do konkretnej strony. Analizuje się po kolei każdy jej element.

analiza strony pozycjonowanej

Analiza SEO pozycjonowanej strony

PODSUMOWANIE

W ramach podsumowania audytu, klient dostaje listę zaleceń w pigułce, do których powinien się zastosować, jeżeli w jego interesie leży jak najlepsza widoczność jego strony.

Firma Levelrank: jak działamy?

Przekonały Cię nasze argumenty i chcesz rozpocząć pozycjonowanie swojej strony? Jeżeli doczytałeś do końca, to wierzymy, że zaciekawiliśmy Cię na tyle, że zostaniesz z nami i pozwolisz nam pomóc Twojej firmie zaistnieć najwyżej w rankingach. Ciekawi Cię od czego zacząć, co jest najistotniejsze i czy jesteśmy firmą godną zaufania w tej kwestii? Postaramy się odpowiedzieć tu na najczęstsze i najważniejsze pytania.

Ile kosztuje u nas pozycjonowanie?: Cena jest spersonalizowana i dostosowana do indywidualnego klienta. Każdy ma inne wymagania, oczekuje innych efektów. Każda strona jest inna, a każda branża inaczej funkcjonuje. Cena zależy głównie od trudności pozycjonowanych fraz. Im bardziej popularna fraza, tym trudniej wybić ją wyżej w rankingu.

Po jakim czasie są pierwsze efekty? Ile trwa pozycjonowanie?: Wszystko uzależnione jest od pozycjonowanych fraz. Te mniej popularne jesteśmy w stanie wypozycjonować w miesiąc. Wszelkie możliwości efektów omawiamy z klientem, kiedy już poznamy specyfikę jego branży, słowa kluczowe i wymagania dotyczące naszych działań. Kiedy osiągniemy zamierzony efekt, staramy się go utrzymać, ale zależy nam przede wszystkim na dalszych wzrostach.

Jakich metod używamy do pozycjonowania?: Dzięki ciągłemu monitorowaniu algorytmów Google mamy nad wszystkim kontrolę, na bieżąco dostosowując do tych algorytmów nasze działania. Posługujemy się przy tym specjalistycznymi, stworzonymi przez nas programami. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, które działania dają najbardziej korzystne efekty.

Dlaczego abonament jest korzystniejszym rozwiązaniem?: W przypadku rozliczania za pozycję działania firmy SEO skupiają się jedynie na wybranych słowach kluczowych, co może spowodować niezadowolenie klienta, kiedy to inne słowa będą wchodzić na wysokie pozycje, podobne do linkowanych. Skupianie się jedynie na pozycjach i szybkim ich osiągnięciu nie jest do końca dobre. Na sukces strony składa się wiele elementów, które w takim przypadku są pomijane, takie jak SXO czy Content Marketing. W przypadku rozliczania abonamentowego firma nie jest przez nic blokowana, dlatego może wdrażać w życie nawet najbardziej kreatywne pomysły mające na celu pozyskanie linków, ruchu czy pozycji. W takim przypadku klient jest ciągle informowany o wykonywanych przez nas działaniach, a strategie są z nim uzgadniane.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem!  W celu ustalenia indywidualnej oferty prosimy o kontakt. Na pewno razem ustalimy najkorzystniejszy wariant, który sprosta Twoim oczekiwaniom.

Case study naszych klientów:

1. Sklep (z branży moda , duża konkurencja) który został wyciągnięty z filtra i obecnie rankuje mocno w górę.

Ahrefs:

jak-wyciagnelismy-sklep-z-filtra-algorty

 

Senuto:

jak-wyciagnelismy-sklep-z-filtra-algorty

2. Sklep (z branży meble, duża konkurencja) pozycjonowany z widocznymi efektami

 

 

sklep-meble.png

 

Dzisiejsza reklama wykracza dalej, niż telewizja czy radio. Dzisiaj króluje skuteczna reklama w internecie, dzięki któremu można dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców. Jednak dobre wyniki zależą od pozycjonowania danej strony, czym zajmują się wyspecjalizowane agencje. Jednak czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron

Bardzo ogólnie rzecz ujmując, pozycjonowanie polega na ukazaniu się naszej strony na jak najwyższym miejscu w wyszukiwarce. Zatem skuteczne pozycjonowanie będzie prowadzić do ukazania się linka do naszej strony na jednym z pierwszych miejsc w wyszukiwarce. Dzięki temu, internauci znajdą nas od razu, oraz zwiększy się ilość odwiedzin naszej strony. Skuteczne pozycjonowanie może dać potencjalny zysk tysięcy złotych. Jednak przeprowadzone źle spowoduje stratę czasu i potencjalnego zarobku.

Koszty pozycjonowania

Na cenę główny wpływ ma popularność frazy kluczowej. Bowiem im większa popularność, tym większa konkurencja, którą trzeba będzie pokonać. Dlatego ceny wahają się od 500 do 5000 tysięcy złotych. Profesjonalne firmy mają nawet wyższe stawki. Wiąże się to z zapleczem jakim dysponują oraz doświadczeniem. Dlatego, jeśli zastanawiamy się nad skutecznym pozycjonowaniem naszej strony, udajmy się do specjalisty i bądźmy pewni, że zainwestowane pieniądze zwrócą się z nawiązką.

Jeśli Twój biznes chce zaistnieć w internecie, pozycjonowanie strony to Twój obowiązek!

Największym, w tym momencie działającym potencjałem marketingowo sprzedażowym jest dokonywanie strategii marketingowej, opierającej się o wysokiej jakości usługi pozycjonowania stron www.
Powinieneś pamiętać o istniejącym przekonaniu, że strony, które są wyżej w wynikach wyszukiwania są godne zaufania, dlatego to konkretnie z nich potencjalni klienci korzystają najczęściej.

Poprzez pozycjonowanie strony www poznasz preferencje Twoich potencjalnych klientów, sprawdzając jakie słowa szukają oni najczęściej.

Dostarczy Ci to ogromną wiedzę o Twojej branży i Twoich klientach oraz Ci pozwoli podążać za bardzo szybko zmieniającą się modą.

Nie możesz też zapomnieć o fakcie, że im więcej razy potencjalny klient dostrzega Twoją markę, tym większe zdobywa do niej zaufanie i zaczyna darzyć ją sympatią. Tworzenie świadomości marki jest następną zaletą dobrego pozycjonowania strony.
POZYCJONOWANIE

Pozycjonowanie witryny to poprawa pozycji witryny w wynikach wyszukiwania .

Około 90% użytkowników nie sprawdza więcej niż jedną stronę wyników, dlatego naszym celem jest ścisła dziesiątka wyników wyszukiwania. SEO- czyli pozycjonowanie strony, daje Twojej firmie dostęp do wielkiego rynku: z Google korzysta aż 97% wszystkich ludzi korzystających z internetu!
Na to ile ludzi odwiedzi Twoją witrynę ma wpływ głównie jej pozycja w rezultatach wyszukiwania oraz frazy, które wpisuje potencjalny klient w wyszukiwarkę. Na pierwszą, wyszukaną pozycję wchodzi aż 51% użytkowników!
Jeżeli chcesz aby Twój biznes się rozwijał przez budowanie swojej marki online, zwiększać sprzedaż towarów budując internetowy kanał dystrybucji oraz zwiększać ruch na swojej witrynie : pozycjonowanie witryny jest właśnie dla Ciebie!
NA CZYM POLEGA POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH (SEO)?
Skuteczne ruchy w zakresie SEO zapewnią Twojej stronie www doskonałą i wysoką pozycję.

Nasze działania mają na uwadze poprawę wszelkich składowych, które mają istotny wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Elementy składowe są związane z treściami na stronie www, jej znajomością wśród klientów oraz jej dobrym funkcjonowaniem.
Osiągnięcie założonych pozycji i późniejsze ich utrzymanie polega na dobrym przygotowaniu treści na stronę, umieszczaniu konkretnych słów kluczowych i nagłówków, usprawnianiu funkcjonowania strony, szczególnie szybkości jej ładowania oraz pozyskiwaniu linków z innych stron www, na przykład przez marketing szeptany.
Pozycja, którą Twoja strona osiągnie w wyPozycja, którą Twoja strona osiąga w wyszukiwarce nie jest dana raz na zawsze. Może ona zmieniać się codziennie, poprzez ciągle dziejące się zmiany w algorytmach wyszukiwarki Google i ciągle rozwijającą się razem z Tobą konkurencją. I to jest powód dlaczego pozycjonowanie witryn wymaga prowadzenia skutecznych działań na bieżąco, ponieważ pierwsze wyniki w wyszukiwarce to wyścig bez końca, który jest oparty na złożonych procesach.nikach wyszukiwania nie jest dana raz na zawsze. Może ona zmieniać się codziennie, poprzez ciągłe zmiany w algorytmach Google i ciągle rozwijającej się wraz z Tobą konkurencji. Dlatego też pozycjonowanie stron wymaga prowadzenia skutecznych działań na bieżąco, ponieważ pierwsze pozycje w wyszukiwarce to ciągły wyścig oparty na złożonych procesach.

SEO pozwala na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania pod konkretnymi słowami kluczowymi, które są jednymi z najważniejszych elementów w pozycjonowaniu strony .

Polega ona na wstawianiu właściwych fraz w odpowiednich miejscach w Twoim serwisie, zachowując przy tym formę przyjemną dla potencjalnego klienta.
Powinny być one często wyszukiwane przez potencjalnych klientów, bardzo mocno związane z Twoją marką i ofertą na stronie www oraz nie mogą być za bardzo uogólnione.
CO DAJE SEO?
Pozycjonowanie Twojej witryny to:

• rozwój Twojej firmy przez zwiększanie grupy potencjalnych klientów

• większą widoczność Twojego biznesu w internecie i zwiększenie jego rozpoznawalności .

• poprawę wizerunku Twojej firmy, poprzez zwiększenie jej wiarygodności

• docieranie do precyzyjnej grupy docelowej odbiorców, którzy szukają skonkretyzowanych

• powiększenie ruchu na Twojej witrynie i zainteresowania Twoją ofertą

• pokazywanie Twojej oferty przed konkurencją

Stanowisko Google wobec SEO

Wskazówki dla webmasterów mogą dać pewien pogląd jak na SEO patrzą sami pracownicy Google

Link do wskazówek dla webmasterów

Warto zapoznać się z niektórymi filmami dla Webmasterów od Google.

Przykładowo nagranie o tym jak często Google przeindeksowuje stronę:

 

Jednym z ważniejszych elementów pracy pozycjonera jest umiejętne wykorzystanie strategii dostępnych w sieci. Musi wiedzieć które strategie działają, a które warto omijać szerokim łukiem i które mogą przynieść więcej szkód niż korzyści. Wśród skutecznych i wartych poświęcenia uwagi metod dosyć intrygujący jest marketing szeptany. Nazwa sama w sobie jest dosyć oryginalna, jednak pod nią kryje się jedna z najciekawszych form marketingu.
O co właściwie chodzi w marketingu szeptanym?
Według Wikipedii są to szeroko zakrojone działania marketingowe, które maja na celu dotarcie z informacjami marketingowymi do odbiorców za pomocą spontanicznego przekazu. Spontaniczna reklama? Przecież takie działanie kłóci się z planowanymi kampaniami reklamowymi. Jak reklama może być przypadkowa? Właściwie w definicji jest pewna luka, która pozwala na założenie, że przekaz ma tylko wyglądać jakby był niezaplanowany i naturalny.
Właściwa definicja marketingu szeptanego powinna wyglądać nieco inaczej. Jest to rodzaj marketingu, który ma na celu dotarcie do odbiorcy z reklamowanymi treściami poprzez dyskusje, które są prowadzone w Internecie przez innych użytkowników.
Zaletą tego typu marketingu jest to, że może być prowadzony jawnie, na przykład bezpośrednio poprzez ambasadora jakiegoś produktu lub marki albo może być ukryty, poprzez konta realne lub tworzone na rzecz działań związanych z promocją.

Marketing szeptany z angielskiego buzz marketing ma kilka głównych zadań: udział w dyskusji na wszelkiego rodzaju forach lub profilach marki w celu wywołania pozytywnych opinii. Może przyjąć również formę specjalnego prowokowania dyskusji na temat produktów lub wykonywanych usług. Jednak przede wszystkim ma wywołać pozytywne reakcje konsumentów na temat promowanej marki.

Dodatkowymi działaniami podejmowanymi w ramach tego typu marketingu jest zamieszczanie linków, ale głównie skupia się na prowokowaniu naturalnego ruchu na stronie oraz promocji stron internetowych itp.
Nie wolno mylić marketingu szeptanego z nachalną reklamą ani spamowaniem. Nie chodzi o to, żeby wchodzić na fora i umieszczać typową reklamę na temat firmy XYZ i jaka to nie jest ona wspaniała, bo natychmiast takie posty będą usuwane przez administratorów portali. Przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na to w jakim dziale publikujemy posty, a w każdy z nich nie powinien zawierać milionów linków zewnętrznych, ponieważ to od razu jest podejrzane. Chodzi o to, żeby reklama nie wyglądała jak typowa reklama, tylko bardziej jak polecenie danego produktu lub firmy. Dlatego umieszczamy komentarze, które mają na celu zwrócenie uwagi innych użytkowników bezpośrednio na temat, który jest w stanie im pomóc, jednocześnie będąc promocją tego, co chcemy zareklamować.

Marketing szeptany na polskim rynku zakorzenił się na stałe i jest coraz bardziej popularny. Jak często szukasz opinii na temat danego produktu lub marki zanim zdecydujesz się na kupno? Dosyć często, prawda? To często komentarze na forach i mediach społecznościowych są wyznacznikiem tego czy decydujemy się skorzystać z jakiejś usługi lub dokonać zakupu jakiegoś przedmiotu. Osoby zajmujące się marketingiem szeptanym doskonale wiedzą, że aby zdobyć klienta trzeba zdobyć jego zaufanie. W związku z tym wystawiane opinie i publikowane posty powinny wyglądać rzetelnie. Jedną ze strategii SEO jest budowa pozytywnego wizerunku firmy poprzez regularne umieszczanie w sieci opinii na jej temat. Jako, że jest to bardzo ciekawy i często niedoceniany mechanizm marketingowy, warto jest wykorzystać wszelkie korzyści, które płyną z możliwości jakie daje.

Ten sposób marketingu sprawdza się szczególnie wśród młodszego pokolenia, które właściwie żyje w sieci i na każdym kroku widzi lokowanie produktu. Wystarczy wpisać interesującą nas nazwę firmy lub produktu z dopiskiem opinie i możemy przeczytać na forum co inni użytkownicy sądzą o tej marce lub co polecają, żeby kupić zamiast. Proces zakupowy wśród młodych ludzi właśnie tak wygląda i różni się od sposobu w jaki starsze pokolenie dokonuje zakupów. Aby dotrzeć do młodego pokolenia konsumentów trzeba stosować nieco inne techniki sprzedażowe. To właśnie ta część jest najbardziej podatna na marketing szeptany.

Aby wykreować swój wizerunek w XXI wieku i co najważniejsze utrzymać się na rynku na wysokiej pozycji trzeba wykorzystać wszystkie dostępne platformy, a dodatkowe użycie mediów społecznościowych sprawia, że docelowi użytkownicy mają większe szanse zainteresować się usługami, które oferuje, a dzięki strategiom jakie oferuje marketing szeptany w sieci, firma może zyskać o wiele większe możliwości pozyskiwania klientów oraz budować swój wizerunek.
Kolejną formą, która jest pomocna w budowaniu mocnej pozycji w sieci jest content marketing.

Czym jest content marketing?

Jest to strategia, której głównym celem jest pozyskiwanie klientów za pomocą atrakcyjnych treści i zainteresowanie nim ogólnej, ale także ściśle określonej grupy odbiorców. Jest to jednostronny przekaz reklamowy, który ma budować stabilne relacje pomiędzy osobami promującymi treści jak i ich odbiorcami. Jedną z najpopularniejszych form tej strategii są artykuły sponsorowane.

Oprócz popularyzacji marek do zadań content marketingu należy również tworzenie podstaw do budowania widoczności witryny w wyszukiwarce Google. Jak wszyscy wiemy w polityce Google jest zasada, że tylko tak zwany dobry content może być promowany w ich wyszukiwarce. Zadaniem treści wyświetlanej na witrynie jest nie tylko zainteresowanie potencjalnego klienta, ale również bycie wartościowym. Ile razy irytowały Cię nachalne reklamy pojawiające sie w dodatkowych okienkach pop-up albo przerywające w połowie artykuły na stronach? Okazuje się, że nie tylko Ty uważasz tego typu reklamy za męczące. Według przeprowadzanych co jakiś czas ankiet, ponad 70% użytkowników uważa, że ten typ marketingu jest zbyt natarczywy i do swoich przeglądarek instaluje programy blokujące wyświetlanie się tego typu treści. Dlatego o wiele bardziej skutecznym sposobem na reklamę jest marketing zawarty w tekście.
Firmy SEO, a dokładniej copywriterzy zajmują się tworzeniem wartościowych treści, które mają być odpowiedzią na potrzeby odbiorców. Nie ogranicza się to tylko na produkcji tekstów SEO, ale na pełnym zrozumieniu tego, co zainteresuje i przyciągnie uwagę klienta. Dlatego tekst znajdujący się na witrynie powinien zawierać jeden główny element. Treści muszą być wartościowe i intrygujące, w taki sposób, żeby przykuć uwagę odbiorców, co w wymierny sposób będzie się przekładało na korzyści. Informacje należy przekazać skutecznie i muszą być one użyteczne.
Content marketing jest to forma budowania wizerunku znana od wielu lat, jednak dopiero teraz coraz bardziej zyskuje na popularności. Jeśli jest dobrze tworzony, przez osoby, które się na tym znają, przynosi ogromne korzyści. Przede wszystkim daje możliwość budowy wizerunku firmy, angażuje użytkowników, wspiera działania marketingowe i w końcu wpływa na pozycje stron w wyszukiwarce Google.

firma pozycjonująca strony

firma pozycjonująca strony

W agencjach SEO to właśnie copywriterzy zajmują się przygotowywaniem tekstów, które mają przykuć uwagę osób odwiedzających stronę internetową. Żeby tekst mógł stanowić podstawę do sprzedaży należy go przygotować w taki sposób, żeby promował treści prezentowane na witrynie, co bezpośrednio wpłynie na generowanie sprzedaży. Aby tego dokonać, copywriterzy muszą posiadać zdolności analityczne, wybadać konkurencję i wiedzieć, jak dobrać słowa, czyli z mieć wiedzę, co się sprawdza, a co nie. Przede wszystkim trzeba zacząć od wybadania kim jest potencjalny klient, czy jest to kobieta, czy mężczyzna? Dlaczego szuka Twojej strony internetowej? Jakie są jego oczekiwania, co chciałby znaleźć na witrynie? Jakie typy treści woli? Krótkie czy długie? Czy interesują go eksperckie treści, czy może poradniki w formie bloga? Żeby stworzyć odpowiedni tekst trzeba znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, tak, żeby być w stanie zaoferować konsumentowi taką treść, która bezpośrednio nakłoni go do zakupienia oferty widniejącej na stronie internetowej.

Podczas kreowania tekstu należy sprawić, że osoby nieprzekonane decydują się kupić produkt, a już zdecydowane utwierdzają się w tym, że jest to najlepszy z możliwych wyborów. To właśnie teksty budują zaufanie klienta do marki i sprawiają, że jest skłonny do zostania klientem. Na tym polega skuteczność content marketingu. Dodatkowo dzięki stworzeniu tekstu, który będzie przyjazny SEO dostajemy gwarancję znalezienia się w czołówce wyszukiwarki Google, a co za tym idzie większą widoczność i większy ruch na stronie.
Aby stworzyć odpowiedni tekst potrzebna jest pełna współpraca ze zleceniodawcą, ponieważ każdą strategię należy zacząć od źródła. Jakie są oczekiwania klienta? Co dokładnie powinno się znaleźć na stronie? Szczegółowa analiza witryn konkurencji w pierwszej dziesiątce wyszukiwań w zależności od danej frazy i rodzaju usług oferowanych przez naszego klienta. Czym powinny się wyróżniać docelowe treści, które tworzymy? Dopiero po znalezieniu odpowiedzi jest możliwe napisanie merytorycznego tekstu, który będzie skutecznie sprzedawał i reklamował zawartość optymalizowanej przez nas witryny.

Nasi copywriterzy SEO nie tylko łączą to czego oczekuje nasz klient i internauci, ale również to, co jest potrzebne, żeby wejść na wyższe pozycje w wyszukiwarce. Tekst musi być spójny, zawierać jak najdokładniejsze informacje, których poszukuje konsument wchodzący na stronę oraz nadawać się do pozycjonowania.
W tych czasach około 70% informacji o danym produkcie jest pozyskiwana z sieci, jeszcze zanim zdecyduje się na jakikolwiek zakup lub wybór odpowiedniego sklepu. W tym momencie content marketing jest kluczowym elementem, ponieważ bardzo mały odsetek konsumentów decyduje się pogłębić swoje poszukiwania o drugą stronę wyszukiwarki Google, co prawie, że większość firm nie zostaje nawet dostrzeżona w odmętach internetu. Dlatego im wyższa pozycja wśród wyszukiwań, tym bliżej potencjalnego klienta się znajdujesz i tym większą szansę masz na to, że zainteresujesz go swoją ofertą.

wiele metod pozycjonowania

wiele metod pozycjonowania

Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie?

SEO jest częścią marketingu zintegrowanego, czyli obejmuje szeroko pojęte działania reklamowe w Internecie. Ma na celu zwiększenie ruchu organicznego na stronie docelowej oraz promocję firmy, marki lub też usługi, wykorzystując do tego wiele narzędzi. Każdy pozycjoner zdaje sobie sprawę, że odpowiednio zintegrowane działania dają mu możliwość do wykorzystania potencjału różnorodnych form, którymi można skutecznie dotrzeć do konsumenta. Marketing zintegrowany sprawia, że połączenie ze sobą potencjału strony www, mediów społecznościowych, blogów oraz linków sponsorowanych potęguje efekty promocji w sieci.
Skoro posiadamy stronę internetową, wiadome jest, że chcemy, żeby była odwiedzana. A im większa jej popularność, tym większe prawdopodobieństwo, że produkty i usługi, które oferuje będą mogły być lepiej sprzedawane. Jak sprawić, żeby moja strona stała się popularna?

Co robisz, kiedy chcesz wyszukasz potrzebne informacje? Wchodzisz w przeglądarkę Google i wpisujesz interesującą Cię frazę. Następnie wybierasz stronę, na jednej z czołowych pozycji w celu przejrzenia treści znajdującej się na niej. Raczej rzadko kiedy jesteś tak zdesperowany, żeby trudzić się poszukiwaniem informacji wśród wyników pojawiających się na kolejnych stronach wyszukiwarki. Znalezienie się w czołówce dziesięciu pierwszych stron sprawia, że storna staje się popularna. Niestety, znalezienie się poza top 10 sprawia, że Twoja strona ginie w otchłani internetu. Tym, aby Twoja witryna stała się popularna zajmuje się właśnie SEO. Oto tylko z niektórych korzyści, które pozycjonowanie stron jest w stenie Ci zapewnić.
Przyciągnij klientów do swojej strony internetowej.

SEO zajmuje się przede wszystkim optymalizacją wyglądu i treści znajdującej się na Twojej witrynie. Co z tego, że strona będzie na wysokim miejscu, kiedy będzie odstraszała wyglądem. Pozycjonerzy dbają o to, a by w efekcie końcowym strona była zoptymalizowana i zachęcała klienta do zapoznania się z prezentowanymi treściami oraz znajdowała się w ścisłej czołówce wyszukiwań.

Wygeneruj ruch na swojej stronie.

Im wyższa pozycja, tym więcej kliknięć i wejść na witrynę. To bardzo prosta kalkulacja. SEO sprawi, że będzie można odnaleźć Cię na wysokiej pozycji w rankingu, co przełoży się bezpośrednio na zwiększenie zysków ze sprzedaży.
Spraw, żeby klienci Ci zaufali.

Copywriterzy pracują nad tym, aby na stronach pojawiały się artykuły eksperckie i prowadzą blogi firmowe, które budują wizerunek firmy i sprawiają, że jest bardziej rozpoznawalna. Dzięki merytorycznym tekstom i dobrze dobranym treściom do potrzeb potencjalnych odbiorców, firma uchodzi za profesjonalną, ponieważ teksty, które są wartościowe i logiczne sprawiają, że klienci traktują całą witrynę jako godną zaufania i wiarygodną.
Pozycjonowanie nie wymaga od Ciebie zbyt dużych nakładów finansowych.
Każdy klient jest dla nas indywidualny i liczymy się z tym, że dla przedsiębiorcy SEO to kolejny wydatek, dlatego dbamy o to, żeby cena była adekwatna do wymagań klienta i nawiązana współpraca była korzystna dla obu stron.
Idź z duchem czasu. Nie zostawaj w tyle.
Z roku na rok SEO staje się coraz bardziej popularne. Samo stworzenie strony internetowej i pozostawienie jej samej sobie już nie wystarcza. Teraz trzeba o nią regularnie dbać i kontrolować. A Twoja konkurencja nie pozostaje w tyle. Na rynku powstaje bardzo dużo nowych firm, które zajmują się podobną branżą co Ty i one od samego początku inwestują w mocne działania marketingowe, a wśród nich również pozycjonowanie swoich witryn. to, że Twoja strona przez jakiś okres zajmowała topowe miejsca w wynikach wyszukiwania, wcale nie znaczy, że pozostanie tam na zawsze. Jej miejsce bardzo szybko zając firma, która jeszcze kilka miesięcy temu nawet nie istniała. Nie daj się wyprzedzić konkurencji i zadbaj o to, żebyś nie został zepchnięty w kąt w internetowym wyścigu. Strony www muszą być na bieżąco optymalizowane i stało się to właściwie koniecznością dla przedsiębiorców, którym zależy na rozwoju i promocji w sieci.
Pozwól swojej stronie pracować za Ciebie.
Twoja witryna zarabia na Ciebie przez 24 godziny na dobę. Potraktuj ją jako pracownika roku, dla którego nie istnieje nic innego oprócz pracy, a cały swój czas poświęca Twojej firmie. Nawet kiedy Ty odpoczywasz, Twoja strona www generuje sprzedaż. Jedne czego potrzebuje to dobry serwer, wartościowe treści i pozycjonera, który umiejętnie będzie potrafił wypromować ją w sieci. Pamiętaj, że jeśli witryna nie będzie widoczna, nie będzie mogła odpowiednio wykonywać swojej pracy!

Zyskaj reklamodawców.
Im bardziej popularny serwis internetowy, tym częściej jest odwiedzany przez internautów. Im więcej internautów tym większy ruch na stronie. Wiele reklamodawców szuka właśnie tego typu witryn i proponuje im promocję swoich produktów i usług na ich stronach, a Tobie kolejne źródło dochodu.
Działaj na rynku ogólnopolskim!
Z danych statystycznych wynika, że w Polsce z internetu korzysta około 24 miliony użytkowników. To są Twoi potencjalni klienci. Sprzedaż internetowa w ciągu roku sięga rzędów milionów, jeśli nie miliardów złotych i cały czas przybiera na sile. Nie pozwól, żeby taka okazja na zarobek Cię ominęła i nie pozostań w tyle za swoją konkurencją.

Skuteczne Pozycjonowanie stron , Skuteczne Pozycjonowanie , pozycjonowanie strony , Pozycjonowanie stron www , pozycjonowanie stron internetowych , pozycjonowanie stron seo,  pozycjonowanie stron Google,