28 czerwca 2018

Pozycjonowanie stron cennik

Jeśli Twoja marka chce być w internecie, pozycjonowanie strony www to Twój obowiązek!

Największym, w tym momencie funkcjonującym potencjałem marketingowo sprzedażowym jest prowadzenie strategii marketingowej, w oparciu o wysokiej jakości usługi pozycjonowania stron www.
Należy pamiętać o panującym przekonaniu, że strony będące wyżej w wynikach wyszukiwania są godne zaufania, dlatego to z nich potencjalni klienci korzystają najczęściej.

Poprzez pozycjonowanie strony www poznasz preferencje Twoich potencjalnych klientów, sprawdzając jakie zdania wyszukują oni najczęściej.

Da Ci to ogromną wiedzę o Twojej branży i jej klientach oraz Ci pozwoli podążać za szybko zmieniającą się modą.

Nie można również zapomnieć o tym, że im częściej potencjalny klient ogląda Twoją firmę, tym większe ma do niej zaufanie i tym bardziej zaczyna ją lubić. Budowanie świadomości marki jest kolejnym plusem skutecznego pozycjonowania strony.

pozycjonowanie-szczecin
POZYCJONOWANIE

Pozycjonowanie strony to zwiększanie jej widoczności w wynikach wyszukiwania – zdobycie jak najwyższej pozycji w kolejności wyświetlania.

Blisko 90% użytkowników internetu nie sprawdza więcej niż jednej strony wyników, dlatego naszym celem jest TOP 10 rezultatów wyszukiwania. SEO, daje Twojemu biznesowi dostęp do ogromnego rynku: z Google korzysta nawet 97% wszystkich ludzi korzystających z internetu!
Na to ile użytkowników internetu odwiedzi Twoją stronę www ma wpływ głównie jej pozycja w wynikach wyszukiwania oraz frazy, które wprowadza potencjalny klient w wyszukiwarkę. Na 1, wyszukaną pozycję wejdzie aż 51% użytkowników internetu!
Jeśli chcesz rozwijać swój biznes budując swoją markę online, zwiększać sprzedaż towarów poprzez budowanie internetowego kanału dystrybucji oraz zwiększać ruch na Twojej witrynie : pozycjonowanie witryny jest właśnie dla Ciebie!
NA CZYM POLEGA POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH (SEO)?
Skuteczne działania w zakresie pozycjonowania stron www zapewnią Twojej witrynie stabilną sprzedaż i wysoką pozycję w wyszukiwaniach.

Działania mają na celu poprawę wszelkich elementów, które istotnie wpływają na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Elementy składowe są powiązane z treściami na witrynie, jej popularnością wśród użytkowników oraz jej dobrym funkcjonowaniem.
Osiągnięcie docelowych pozycji i późniejsze ich utrzymanie polega na ciągłej optymalizacji treści strony www, technicznych aspektów jej budowy i odnośników ,które prowadzą do witryny.
Pozycja, którą Twoja strona osiągnie w wyPozycja, którą Twoja witryna osiągnie w wyszukiwarce nie jest dana na zawsze. Może się ona zmieniać codziennie, poprzez ciągle dziejące się zmiany w algorytmach Google i ciągle rozwijającą się wraz z Tobą konkurencją. Dlatego też pozycjonowanie witryn wymaga prowadzenia skutecznych działań na bieżąco, dlatego, że pierwsze pozycje w wyszukiwarce to wyścig bez końca, oparty na skomplikowanych procesach.nikach wyszukiwania nie jest dana raz na zawsze. Może ona zmieniać się codziennie, poprzez ciągłe zmiany w algorytmach Google i ciągle rozwijającej się wraz z Tobą konkurencji. Dlatego też pozycjonowanie stron wymaga prowadzenia skutecznych działań na bieżąco, ponieważ pierwsze pozycje w wyszukiwarce to ciągły wyścig oparty na złożonych procesach.

Optymalizacja treści strony jest wyjątkowo ważna, gdyż to właśnie ona najlepiej odzwierciedla się w rezultatach wyszukiwania.

Polega ona na umieszczaniu odpowiednich fraz w odpowiednich miejscach na Twojej stronie, zachowując przy tym formę przyjemną dla potencjalnego klienta.
Powinny być one bardzo często wyszukiwane przez potencjalnych klientów, bardzo silnie związane z Twoją firmą i ofertą na stronie oraz nie mogą być za bardzo ogólne.
CO DAJE SEO?
Pozycjonowanie Twojej witryny oznacza:

• rozwój Twojej marki poprzez zwiększanie grupy potencjalnych klientów

• większą widoczność Twojego biznesu w internecie i zwiększenie jego rozpoznawalności .

• poprawę wizerunku Twojego biznesu, poprzez zwiększenie jego wiarygodności

• dotarcie do precyzyjnej grupy docelowej odbiorców, którzy szukają skonkretyzowanych

• powiększenie ruchu na Twojej witrynie i zainteresowania Twoją ofertą

• wyświetlanie Twojej oferty przed konkurencją

 

Skontaktuj się z nami!


Zapytaj o koszt pozycjonowania wysyłając formularz
Jeśli wolisz z nami porozmawiać - zadzwoń +48 579 077 128






 

Cennik pozycjonowania w LevelRank – ile kosztuje pozycjonowanie strony

Rozliczamy się w dwóch modelach: abonamentowym lub hybrydowym.

Abonamentowy

1. Frazy lokalne w konkurencyjnych miastach – Warszawa, Kraków, Poznań itp. Abonament w zależności od branży abonament już od 700 zł netto.

2. Frazy lokalne w mniejszych miastach – Szczecin, Kielce, Świnoujście, Radom, Tychy, Płock itp. Abonament w zależności od branży abonament już od 500 zł netto.

3. Sklepy, serwisy internetowe i frazy ogólne – zazwyczaj rozliczenie w formie samego abonamentu, od 1000 zł netto w górę.

Hybrydowy

1. Frazy lokalne w konkurencyjnych miastach – Warszawa, Kraków, Poznań itp. Abonament 500 zł netto + premie za pozycje w zależności od branży.

2. Frazy lokalne w mniejszych miastach – Szczecin,  Kielce, Tychy, Świnoujście, Radom, Płock itp. Abonament 300 zł netto + premie za pozycje w zależności od branży.

3. Sklepy, serwisy internetowe i frazy ogólne – zazwyczaj abonament 800 zł netto + premie za pozycje lub za ruch w zależności od branży.

 

cennik pozycjonowania strony w modelu abonamentowym i hybrydowym

Case study efektów naszych działań

Pozycjonowany przez nas sklep z branży moda od grudnia 2017, znaczny wzrost ruchu i ilości rankujących fraz kluczowych:

jak-wyciagnelismy-sklep-z-filtra-algortymicznego2

 

Serwis internetowy z branży muzycznej. Po 4-5 miesiącach udało nam się zwiększyć ruch do ponad 148k czyli ponad 40% wzrostu ruchu.

 

case-wzrost-ruchu

 

Pozycjonowany sklep z branży meble

Zrzut ekranu 2018-07-14 o 15.54.30

Pozycjonowanie stron internetowych – o co właściwie chodzi?

Każda firma chce się znaleźć jak najwyżej w wyszukiwarce Google, najlepiej w pierwszej 10 wyświetlanych wyników. Pozycjonowanie to działania, które mają sprawić, aby internauci wyszukujący dany produkt lub frazę trafili na odpowiednią stronę. Dlatego też należy każde działanie dokładnie i świadomie zaplanować, aby wyprzedzić konkurencję i dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Skuteczność oraz efektywność, które przekładają się na jakość oferowanych usług powinien być głównym priorytetem każdej firmy SEO. Konkurencja jest liczna, a celem jest wybicie się i dostanie się do ścisłej czołówki w wyszukiwarce Google. Sposobów jest klika, a wśród nich znajduje się wybór trafnych słów kluczowych, pozycjonowanie fraz, analiza strony firmy pod kątem jej zawartości i naniesienie ewentualnych poprawek. Ważna jest także budowa sieci linków, analiza i ciągły monitoring tego, co robi i oferuje konkurencja, dodawanie linków oraz optymalizacja witryny pod względem technicznym oraz niewielka modyfikacja i tworzenie tekstów SEO.

Wszystkie podjęte działania nie mogą być jednorazowymi czynnościami, ponieważ jeśli chce się wejść i utrzymać na dobrej pozycji trzeba stale nad tym pracować. Pozycjonerzy mają jeszcze kilka dodatkowych czynności, dzięki którym będą mogli osiągnąć swój główny cel, czyli wypromować stronę. To wszystko jednak ma swoją cenę.

Od czego zależy cena pozycjonowania?

Dosyć istotnym czynnikiem jest sama firma, którą się wybiera. Usługi firm pozycjonerskich są często uzależnione od miasta, w którym się znajduje, od konkurencji na rynku oraz od kosztów, które będzie musiała ponieść za prowadzenie swoich usług. W mniejszych miastach kwoty te z pewnością będą zdecydowanie niższe niż w dużych metropoliach.
Oferta różni się w zależności od klienta, ponieważ każdy klient jest inny i należy podejść do niego indywidualnie. Liczy się region w jakim działa, rodzaj branży oraz wielkość jego firmy. Jednak kluczową rolę gra przede wszystkim jego obecna pozycja w wyszukiwarce. To od niej zależy jaka ilość działań musi zostać zastosowana, aby strona znalazła się wyżej w rankingu. Dlatego najpierw kluczowa jest dogłębna analiza, aby wycenić usługę. Należy sprawdzić jak długo funkcjonuje domena, ponieważ im starsza, tym łatwiej jest na niej pracować, ze względu na algorytmy, które bardziej ufają dłużej istniejącym stronom. Dodatkowo ważna jest ilość linków prowadzona do strony oraz jak wartościowa jest treść na niej zamieszczona. Dlatego optymalizacja witryny jest fundamentem do wprowadzenia kolejnych działań, które sprawią, że strona będzie mogła znaleźć się w czołówce.

Dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie?

Większość konsumentów, która szuka danej usługi kończy swoje poszukiwania na pierwszej stronie wyszukiwarki, gdzie mieści się pierwsze 10 wyników. Niewielu z nich postanawia przeszukać kolejne strony. Jest to równoznaczne z tym, że witryny, które znajdują się dalej od pierwszej dziesiątki wyszukiwań statystycznie mają o wiele niższe prawdopodobieństwo tego, że potencjalny klient je odwiedzi i skorzysta z oferowanych usług. To oznacza, że aby dotrzeć do nowych konsumentów należy znaleźć się w top 10 wyników wyszukiwania. To jest właśnie zadanie pozycjonerów, którzy pracują nad tym, aby pozycja witryny znacząco się poprawiła i trafiła na pierwszą stronę wyszukiwarki. Zapewnia to realne i wymierne zyski oraz zwiększa ruch na stronie, sprawiając, że więcej osób zapoznaje się z jej treścią i jest skłonnych zakupić oferowane usługi.

Nasza firma dokłada wszelkich starań aby Twoja witryna znalazła się na jak najwyższej pozycji wśród wyników wyszukiwania i mogła konkurować z najlepszymi.
Dbamy nie tylko o to, żeby strona znalazła się w ścisłej czołówce, ale również zachęcała klientów do jej odwiedzania. Dlatego jest ważne dla nas, aby wszystkie kwestie techniczne zostały poprawione oraz treści, które się znajdują na stronie, zarówno treściowe jak i wizualne były na miarę top 10. Stale optymalizujemy to, co znajduje się na witrynie w oparciu o to co oferuje konkurencja i czego oczekują konsumenci. Wiemy jak działają algorytmy Google i jakie techniki należy zastosować, żeby wypromować stronę na topową pozycję. Nasz zespół poświęca wiele uwagi i ciągłej pracy w to, żeby witryna nie tylko reprezentacyjnie wyglądała, ale również płynnie działała, eliminując wszelkie niedociągnięcia.

ceny pozycjonowania stron internetowych

Bardzo ważne dla nas jest pozycjonowanie zgodnie z polityką Google. Zdajemy sobie sprawę, że jest szereg niedozwolonych działań, które mogą sprawić, że na witrynę zostaje nałożony filtr, który ogranicza wyświetlanie adresu dla niektórych fraz kluczowych. Jeśli taka sytuacja nastąpi, ruch zaczyna drastycznie maleć, jednocześnie zmniejszając sprzedaż i sprawiając wiele kłopotów przede wszystkim klientowi jak i odpowiedzialnym za stronę pozycjonerom. Czasami jedynym rozwiązaniem jest stworzenie całkowicie nowej witryny, co wiąże się z budowaniem pozycji firmy od zera. Narażanie strony na tego typu sytuacje jest najzwyczajniej nieodpowiedzialne, dlatego zawsze stosujemy tylko i wyłącznie metody, które nie kłócą się z polityką Google, sprawiając, że w naszych rękach Twoja strona jest całkowicie bezpieczna.

 

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

Cena za usługi pozycjonowania jest ustalana indywidualnie, ponieważ każdy klient jest inny i ma różne potrzeby. Dlatego też, w trakcie negocjacji następuje weryfikacja tego, czego oczekuje klient i co należy zrobić, aby spełnić te oczekiwania. Podczas przygotowywania naszej oferty rozważamy takie kwestie jak zakres promocji witryny oraz działania jakie należy podjąć, ilość słów kluczowych na jakie pozycjonowana będzie strona, a także cele, które chcemy osiągnąć. Określamy to na podstawie kilku elementów, którymi cechuje się zleceniodawca oraz witryna nad którą mamy pracować. Sprawdzamy jaka jest konkurencyjność na rynku branżowym, typ i liczba wyników wyszukiwania, rynek docelowy, a także frazy. Muszą one oddawać specyfikę tego, czym zajmuje się klient, dlatego dzięki wnikliwej analizie łączymy nasze propozycje wraz z pomysłami klienta, aby stworzyć unikalną bazę fraz, na które możemy pozycjonować witrynę.

Dodatkowo tworzymy oryginalne teksty SEO, którymi zajmują się wykwalifikowani copywriterzy, którzy odpowiednio dopasowują treść znajdującą się na stronie do aktualnych algorytmów Google, tak aby nagłówki, meta tagi i opisy nadawały się do pozycjonowania. Nasi pozycjonerzy optymalizują strukturę linków serwisu oraz odpowiednie elementy kodu źródłowego, a także sprawnie posługują się odpowiednimi narzędziami Google, które wspomagają szybkie i skuteczne rankowanie witryny.

Dbamy o to, aby liczba odwiedzin na stronach wzrosła i poprawiły się wyniki sprzedaży, a także profesjonalnie doradzamy rozwiązania, które mogą sprawić, że witryna zacznie pojawiać się na wyższych pozycjach w wyszukiwarce. Należy pamiętać, że platforma Google wyróżnia strony, które są przyjazne dla użytkownika, dlatego trzeba je likować z serwisów tematycznych. Dodatkowo strona musi mieć dobrą historie domeny, a także być dodatkowo zoptymalizowana według wytycznych wyszukiwarki oraz oferować odbiorcy treść, którą Google uzna za wartościową. Zajmujemy się tym, aby teksty znajdujące się na witrynie odpowiadały na potrzeby użytkownika, a nasi copywriterzy dokładają starań, żeby znalazły się w nich popularne zapytania, czyli słowa kluczowe, dostosowując całą treść do wymagań SEO, tak aby pozycjonerzy mogli skutecznie wypromować stronę i aby podczas wyszukiwania znajdowała się w ścisłej czołówce stron z podobnymi zapytaniami. Aby tego dokonać, nasi specjaliści na bieżąco śledzą najnowsze wytyczne Google oraz patrzą na algorytmy, tak aby zastosować odpowiednie metody pozycjonowania, które skutecznie sprawią, że Twoja strona znajdzie się na pierwszej stronie.

Rozliczamy się w oparciu o kilka modeli, które dają naszym klientom całkowitą swobodę wyboru płatności.

  • Rozliczenie w oparciu o efekt:
    Jest to prosty i przejrzysty model współpracy z klientem, w którym opłaty są naliczane tylko za rzeczywiste efekty pozycjonowania. Czyli płacisz tylko wtedy, kiedy wyrażenia kluczowe osiągną pozycję w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Nie ma opłat wstępnych, ani żadnych dodatkowych kosztów, dlatego otrzymujesz gwarancję, że cena nie wzrośnie powyżej kwoty maksymalnej, zawartej w umowie. Dobieranie fraz jest kluczowym elementem, od którego zależy koszt całej usługi, ponieważ pozycjonowanie popularnych fraz jest droższe i wymaga więcej czasu, podczas gdy te mniej konkurencyjne są prostsze, i co za tym idzie, zdecydowanie tańsze. Wspólnie z klientem dobieramy frazy kluczowe w taki sposób, aby efekty były jak najkorzystniejsze i nie wygenerowały niepotrzebnych kosztów. Jednym z największych atutów tego modelu rozliczenia jest to, że koszty nigdy nie wyjdą poza maksymalną kwotę, na którą zgodził się klient podczas podpisywania umowy. Dodatkowo ze względu na to, że płatności są tylko i wyłącznie za efekt, dlatego uzyskane efekty są ciągle monitorowane i w przypadku, gdy wyniki nie przynoszą zadowalających rezultatów, możemy natychmiast podjąć dodatkowe działania, aby je poprawić. Należy jednak nadmienić, że jest to coraz mniej popularna forma promocji, ponieważ jest mało elastyczna i nieco ograniczona, dlatego najczęściej jest proponowana dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność lub dla mniejszych działalności, których głównym celem jest osiągnięcie rezultatu dla konkretnych fraz kluczowych. Wyceniamy nasze usługi w zależności od tego jak konkurencyjna jest promowana fraza oraz ilości zapytań, dlatego ceny zaczynają się od 150 złotych za frazę.
  • Rozliczenie w oparciu o abonament:
    Ten typ rozliczenia gwarantuje, że koszty pozycjonowania będą stale na tym samym poziomie, co ułatwia planowanie budżetu przeznaczonego na inwestycję. Dzięki niezmiennej kwocie, działania pozycjonerskie będą mogły obejmować również strategię długoterminową oraz długofalowe promowanie witryny i dokładne zaplanowanie działań, czego nie daje model rozliczeń za efekt. Abonament pozwala klientowi na zawarcie umowy na czas nieokreślony oraz ograniczenie maksymalnych kosztów pozycjonowania, które zostały zastąpione przez stały koszt podczas całego okresu trwania umowy. W czasie trwania umowy jest również możliwość modyfikacji fraz kluczowych, na które klient zdecydował się pozycjonować swoją stronę. Dzięki działalności długoterminowej jesteśmy w stanie dzięki stałej analizie konkurencji wprowadzać modyfikacje i pozycjonować stronę, sprawiając by miesięczna wyszukiwalność znacząco wzrosła, co sprawi, że z ofertą znajdującą się na witrynie zapozna się o wiele więcej potencjalnych klientów. Ceny zaczynają się od 500 złotych za miesiąc, w zależności od konkurencji w ścisłym top 10.
  • Rozliczenie w modelu mieszanym:
    Model hybrydowy jest połączeniem miesięcznej opłaty stałej, która jest niższa oraz płatność za efekty. Zazwyczaj kwota abonamentu wynosi 25% całości umowy i jest bezpośrednio inwestowana w pozycjonowanie strony klienta, jednocześnie stanowiąc zabezpieczenie dla działań pozycjonerskich.

Czym wyróżniamy się na tle konkurencji?

Nasz abonament jest wyciągnięciem ręki w kierunku klienta, ze względu na to, że zawieramy umowę na 3 miesiące. Dlaczego taka forma? Ponieważ ten czas stanowi minimalny okres, który umożliwia zbudowanie mocnego zaplecza oraz wyższą pozycję w wyszukiwarce Google. Dodatkowo dla pozycjonerów jest to optymalny czas na osiągnięcie określonych rezultatów. Natomiast po tym okresie proponujemy podpisanie umowy na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia. Dzięki temu nasi klienci mają całkowitą swobodę i mogą decydować o długości współpracy z naszą firmą.

W ramach procesu pozycjonowania oferujemy przede wszystkim stały kontakt opiekuna SEO, który odpowie na wszystkie pytania nurtujące klientów oraz profesjonalnie doradzi. Naszych klientów na bieżąco informujemy o realizowanej przez nas w danym momencie strategii obranej do pozycjonowania strony. Codziennie monitorujemy ciągłość funkcjonowania strony oraz analizujemy zmiany w algorytmie wyszukiwarki, jednocześnie sprawdzając, czy strona spełnia wszystkie wymagania. Dodatkowo tworzymy optymalną sieć linków oraz sukcesywnie linkujemy domeny z różnorodnych źródeł. Ciągle weryfikujemy treści zawarte na stronie poprzez dodanie lub zamianę tekstów znajdujących się w witrynie, napisanych dzięki kompleksowej analizie SEO.

pozycjonowania stron cennik

Czynników, które wpływają na koszt pozycjonowania stron jest tak wiele, że niezwykle trudno jest całkowicie schematycznie wycenić klienta, ponieważ stawiamy na indywidualizm. Każdy z klientów, z którym współpracujemy jest inny i ma zróżnicowane potrzeby. Dlatego dopiero po bezpłatnej analizie strony internetowej dopiero jesteśmy w stanie określić jakie działania należy podjąć, jeśli chodzi o promocję strony i ile to będzie kosztować. Nasze usługi wyceniamy w zależności od tego z jakimi witrynami ma konkurować promowana przez nas strona i jakie środki trzeba będzie zastosować, aby mogła znaleźć się w ścisłej czołówce. W zależności od tego jaki efekt chcą osiągnąć klienci z nami współpracujący proponujemy sposób rozliczenia i wyjaśniamy z czym będzie się wiązać nasza praca i jakie koszty trzeba będzie ponieść, żeby wypromować dana stronę. Jedynie jesteśmy w stanie kreślić przeciętne stawki za frazę, które zaczynają się od 150 złotych, natomiast przy wybraniu abonamentu będzie to koszt minimum 500 złotych za miesiąc współpracy.

Jeśli poszukujesz dobrze wyspecjalizowanej firmy, która profesjonalnie zajmie się Twoją stroną internetową i sprawi, że podczas wyszukiwania znajdzie się w pierwszej 10 wyników, bardzo chętnie pomożemy w osiągnięciu tego wyniku. Sprawimy, że ruch na witrynie znacząco wzrośnie, a z Twoją stroną będzie mogło się zapoznać się znacznie więcej potencjalnych klientów. Sprawi to, że nie tylko Twoja firma i oferowane usługi będą bardziej rozpoznawalne, ale również będziesz osiągał lepsze wyniki finansowe. To, czym się zajmujemy jest naszą pasją, którą cały czas rozwijamy i pomagamy przy tym innym. Działamy konsekwentnie, dokładnie planując sukces Twojej witryny i pomagamy zaistnieć jej w sieci.

pozycjonowanie stron cennik levelrank pozycjonowanie levelrank cennik sprawdź cennik pozycjonowania w levelrank cennik pozycjonowania - sprawdź pozycjonowanie cena levelrank pozycjonowanie cena levelrank levelrank cennik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na czym polega działanie najbardziej popularnej wyszukiwarki – potęga Google

Wiedząc o tym, że w dzisiejszych czasach Google stało się głównym źródłem informacji zdecydowanej większości użytkowników internetu, jesteś w stanie wyobrazić sobie jak duży ma ono wpływ na Twoje decyzje, wybory, wiedzę i zainteresowania. Szukając jakichkolwiek produktów, usług czy rozrywki – sięgasz po pomoc Google. Od tego, które strony pokaże Ci wyszukiwarka, w dużej mierze zależy Twój wybór. Wiedząc już, że aż 90% użytkowników internetu korzysta właśnie z Google, i aż 51% z nich sprawdza tylko pierwszą pozycję wyników wyszukiwania, prawdopodobnie zaczynasz doceniać potęgę Google.
Reklama przeniosła się w większości w granice internetu, który stał się głównym źródłem rozrywki i komunikacji dla większości ludzi. Korzystając z internetu co rusz natykamy się na wszelkiego rodzaju formy reklamy. Niektóre są bardziej subtelne, inne wymagają Twojej reakcji, jeszcze inne bawią lub denerwują. Pozycjonowanie zapewni Ci najmniej inwazyjną formę reklamy, której większość użytkowników internetu nie jest świadoma. Promuj swoją firmę korzystając z możliwości, które oferuje Ci wyszukiwarka Google. Dobra widoczność w internecie gwarantuje zdobycie zaufania wśród potencjalnych klientów, a co za tym idzie, zyskanie ich sympatii i zainteresowania Twoją ofertą, którą, dzięki pozycjonowaniu, możesz na bieżąco modyfikować, odpowiadając na potrzeby swoich klientów.
Mechanizmy kierujące wynikami wyszukiwania Google nie są ogólnie znane wśród użytkowników internetu. Google pokazuje nam wyniki w ułamku sekundy, dopasowując je do naszych wymagań jedynie na podstawie paru wpisanych przez nas słów. Kolejność pojawiających się stron zależy od wielu czynników i wymagań, które musi spełnić strona. W bazie Google widnieje ogromna ilość stron www, w jaki sposób wyszukiwarka wie, czego dokładnie nam potrzeba? Za to, które strony pojawią się w wynikach wyszukiwania i w jakiej kolejności, odpowiedzialne są algorytmy Google, które analizują każdą stronę pod kątem ponad 200 czynników, które są od siebie niezależne. Aby strona była odpowiednio zoptymalizowana, czyli dobrze dostosowana do wymagań tych algorytmów, należy powierzyć ją zaufanej agencji SEO. Algorytmy Google podlegają ciągłym zmianom, które należy śledzić na bieżąco, aby jak najszybciej i jak najlepiej dopasować do nich stronę. Dlatego właśnie pozycjonowanie nie jest czynnością jednorazową – raz osiągniętą pozycję można łatwo stracić, między innymi poprzez lekceważenie zmian w algorytmach. Strona, która jest odpowiednio zoptymalizowana pod katem treści czy kodu, ma większe szanse osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google.

Czym jest skuteczne pozycjonowanie?

Dobrej jakości usługi SEO cechuje parę istotnych aspektów. Pierwszym z nim jest stały kontakt z klientem i indywidualne podejście do niego. Strategia SEO powinna być unikalna, stworzona w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klienta. Pozycjonerzy powinni stale sprawdzać zmiany w algorytmach, ale także i działania konkurencji, aby nigdy nie zostać w tyle.
Lista zadań, które wykonuje dla klienta agencja SEO jest długa, ale można wśród wyróżnić trzy najistotniejsze. Pierwszym z nich jest odpowiednie zoptymalizowanie kodu strony, usunięcie wszystkich błędów i naprawa struktury nagłówków i zadbanie o to, aby była responsywna. Drugim jest optymalizacja treści znajdujących się na stronie www, czyli zapewnienie jej unikalnych, dobrej jakości tekstów, odpowiadających aktualnym algorytmom Google. Treści te powinny być bogate w odpowiednio dobrane słowa kluczowe. To dzięki nim Twoja strona będzie mogła być odpowiednio dopasowana do fraz wyszukiwanych przez potencjalnych klientów. Ostatnim, bardzo ważnym elementem, jest link building, czyli inwestowanie w dobrej jakości linki w portalach zewnętrznych, które prowadzą do Twojej strony internetowej.
Najważniejsze jest jednak to, aby nie zapominać o konkurencji i nie spoczywać na laurach. Raz wyprowadzona na wyżyny strona nie musi na nich zostać na zawsze. Konkurencja wciąż modyfikuje i ulepsza swoje działania, dlatego profesjonalna agencja SEO musi robić to samo. Szkolenia, konferencje, korzystanie z profesjonalnych programów, czy pisanie własnych, to zajęcia, które powinny znajdować się w polu zainteresowań pozycjonerów. Monitorowanie wpływu jaki wywiera pozycjonowana strona na jej użytkowników, to kolejny z obowiązków dobrej agencji SEO. Pomaga to w odpowiednim dostosowaniu strony www pod jej użytkowników.
Jako klient masz również możliwość zamówienia audytu SEO, dzięki któremu dowiesz się wszystkiego o swojej stronie internetowej. Otrzymasz informacje o ruchu, który występuje na Twojej stronie, kiedy generowane są spadki, a kiedy ruch jest największy. Uzyskasz dokładny opis funkcjonowania strony, wyszczególniający aspekty, które wymagają naprawy i analizę jakości hostingu. Innymi słowy – dowiesz się o wszelkich mocny i słabych stronach Twojej strony internetowej.

Sprawdź – pozycjonowanie stron lub lokalnie w Warszawie LevelRank Pozycjonowanie stron Warszawa lub Szczecin – Pozycjonowanie Szczecin , copywriter , Pozycjonowanie sklepu internetowego